جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93 SMS GHAMGIN 93


اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93
SMS GHAMGIN 93

انگار حرف “ر” اضافس!!!
به هر کس گفتم درکـــم کن ، دکــم کرد...!!!


اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93
SMS GHAMGIN 93

مـــ ــن را بـبـیـــــــن …!
هـمـچـنـــان ایستــــــــاده اَم …
کســـی کــــه فـکــــــر مـی کــــــردی ,
مـی شکنـــــــد بــــــی تــــــــو …
مــی شکـــــند امثالـــ ــی مثـــــــل ” تـــ ـــــو را ” …


اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93
SMS GHAMGIN 93

من به تعداد تمام سیگار هایی که کشیده ام تو را یاد کرده ام
اگر می توانستم تو را فراموش کنم
سیگار را هم ترک میکردم

  

اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93
SMS GHAMGIN 93

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت !
نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !


اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93
SMS GHAMGIN 93

گاهی
درســــت
در لحـظـه‌ی ســــقـــوط،
فرصـت پـرواز هم
هست
... انتخاب با توست !


اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93
SMS GHAMGIN 93

آرامش یعنی، ایستادن در جاده ی منتهی به دشت های سر سبز
و نگریستن به غروب دل انگیز خورشید به ضمیمه یک فنجان چای و یک موسیقی دلنشین
و نوازش دلبرانه نسیم که آرام بر گونه هایت بوسه می زن


اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93
SMS GHAMGIN 93
یک پرده باید بداند تا وقتی پنجره باز است
فرصت رقصیدن دارد


اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93
SMS GHAMGIN 93

با بدی های دیگران
دل خویش را به سیاهی نیالاییم
همواره
ساز سادگیـــمان کوک باشد و
نگاهمان امیـــدوار



اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93
SMS GHAMGIN 93

هزار بار پیـــاده
طوافِ کعبه کنی
قبولِ حـــق نشود
گر دلـــی بیازاری

اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93
SMS GHAMGIN 93

هی فلانی!
دل به غم مسپار
نومیدی بران از خویش
دور دار از جان خود تشویش

اس ام اس غمگین و جدید مرداد 93
SMS GHAMGIN 93
نظرات 1 + ارسال نظر
parvane دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:04 ب.ظ

khob bod

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد