جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های کوتاه و زیبا SMS KOTAH VA ZIBA


اس ام اس زیبا



اس ام اس های کوتاه و زیبا
SMS KOTAH VA ZIBA



زمستان را باور نکـــــــــــــــــــــن!
هوای بدون تو ســـــــــــــــرد تر از این حرف هاست!


اس ام اس های کوتاه و زیبا
SMS KOTAH VA ZIBA



سلامتی کسایی که
به پای هم پیر شدن ولی از هم سیر نشدن


اس ام اس های کوتاه و زیبا
SMS KOTAH VA ZIBA



شک کرده بودم کسی بین ماست ...
اما فهمیدم من بین دو نفر بودم

  

اس ام اس های کوتاه و زیبا
SMS KOTAH VA ZIBA



سریعترین نقاشی بود که دیده بودم
در یک چشم بهم زدن روزگارم را سیاه کرد


اس ام اس های کوتاه و زیبا
SMS KOTAH VA ZIBA



نقـاشــی اش خــــوب نبــود!

امـــا…

خــوب راهـش را کشیــــد و رفـــــت … !


اس ام اس های کوتاه و زیبا
SMS KOTAH VA ZIBA



تــلخی قصــه آنــجاست...
وقــتی دلم "سوخــت"
دلــش "خــنک" شد!


اس ام اس های کوتاه و زیبا
SMS KOTAH VA ZIBA



هر جا که می بینم نوشته است :
خواستن توانستن است
آتش می گیرم !!!
یعنی او نخواست که نشد ؟!


اس ام اس های کوتاه و زیبا
SMS KOTAH VA ZIBA



خدایـــــــــــااااا …
من دلـــم را صــابــون زدم به عـشـــق او
چـــرا چـشـمانـم می سـوزنــــد؟ …


اس ام اس های کوتاه و زیبا
SMS KOTAH VA ZIBA



خدایا آنان که همه چیز دارند مگر تورا
 به سخره می گیرند آنان را که هیچ ندارند مگر تورا


اس ام اس های کوتاه و زیبا
SMS KOTAH VA ZIBA



از بــیــلــیــارد تــنهـا 1 چــیز آمــوختــم
اگـــر دو رنـــگ بــاشــی حـــتمـا مــیبــازی
پـــس همـــیــشه 1 رنـــگ بـــاش


اس ام اس های کوتاه و زیبا
SMS KOTAH VA ZIBA

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد