جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و سنگین جدید SMS ZIBA VA SANGIN JADID


اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و سنگین جدید
SMS ZIBA VA SANGIN JADID



سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به آسمان دارم
حال عجیبی است دیدن همان آسمان که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای


اس ام اس زیبا و سنگین جدید
SMS ZIBA VA SANGIN JADID



لحظه ی آمدنت از حال می روم، هنگام دیدنت مست چشمان توام
تو را به آن که میپرستی قسم، مرا تنها نگذار که بد جور گرفتار دل توام…


اس ام اس زیبا و سنگین جدید
SMS ZIBA VA SANGIN JADID



درکلبه ی روشنم شبی را سرکن ، با دست صمیمی ات مرا باور کن
 صد بار چنین گفتم و می گویم باز، بی عشق تو زنده نیستم باور کن

  

اس ام اس زیبا و سنگین جدید
SMS ZIBA VA SANGIN JADID



غریبه در حال عبور از جاده ای بی انتها بود و زیر لب با خود می گفت:
جاده ی بیچاره تو هیچ وقت معنای عشق را نخواهی فهمید و جاده در دل خود گفت:
لعنت به این عشق
سالهاست که با التماس زیر پای تو افتاده ام و برای برگشتنت جاده شدم ولی تو هرگز نفهمیدی.


اس ام اس زیبا و سنگین جدید
SMS ZIBA VA SANGIN JADID



هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت
آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم ..


اس ام اس زیبا و سنگین جدید
SMS ZIBA VA SANGIN JADID



رسم زندگی این است روزی کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی
به همین سادگی او رفته است و همه چیز تمام شده مثل یک مهمانی که به آخر می رسد
و تو به حال خود رها می شوی چرا غمگینی ؟ این رسم زندگیست پس تنها آوازبخوان


اس ام اس زیبا و سنگین جدید
SMS ZIBA VA SANGIN JADID

خواستم بگویم کیستم...دیدم نگفتن بهتر است!
چه سود آنکه با من نمی ماند.همان بهتر که نشناسد مرا...
آنکس که می ماند،خود خواهد شناخت


اس ام اس زیبا و سنگین جدید
SMS ZIBA VA SANGIN JADID



ایمان داشته باش که حتی کوچکترین محبتها
در ضعیف ترین حافظه ها می ماند.تقدیم به بامحبت ها


اس ام اس زیبا و سنگین جدید
SMS ZIBA VA SANGIN JADID

دوست عزیز
خوب هم که باشی از بس بدی دیده اند خوبیهایت را باور نمیکنند
نفرین به شهریکه در ان غریبها آشنا ترند...!!!


اس ام اس زیبا و سنگین جدید
SMS ZIBA VA SANGIN JADID

چقدر خوبه بعضی از آدمها بدونن که اگه چیزیرو به روشون نمیاری
از سادگی نیست شاید دیگه اونقد واست مهم نیستن که روشون
حساس باشی...!!!


اس ام اس زیبا و سنگین جدید
SMS ZIBA VA SANGIN JADID
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد