جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93 SMS ZIBA VA JADID 93


اس ام اس زیبا



اس ام اس
های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93



آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست
غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست


اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93

چه رسم جالبیست...محبتت را میگذارند پای احتیاجت
 صداقتت رامیگذارند پای سادگی ات، سکوتت را میگذارند پای نفهمیت
 نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت ...و وفاداریت را پای بی کیست و آنقدر تکرار می کنند که
 خودت باورت می شود که تنهایی و بی کس و محتاج ....


اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93

برادرم
غیرت فقط این نیست که...
ناموست را بپوشانی تا نبینند!
ناموس دیگران را نگاه نکردن هم از غیرت است...

  

اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93

برف و خیلی دوســـــت دارم
چون تنها وقتیه که می شه از این آدمها درست کرد
که هم روش سفید باشه ... هم توش


اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93

دلم چیز ها ای میخواهد که زبان قادر به گفتنش نیست.......


اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93

همیشه خوب خداحافظی کنید
گاهی همه چیز آنقدر سریع اتفاق می‌افتد
که فرصتی برای یک خداحافظی خوب پیدا نمی‌کنید !
گاهی جای بوسه‌ای که هنگام خداحافظی نکرده‌اید ، تا ابد درد می‌کند
باور کنید . . .


اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93

میدانی رفیق . . .
وقتی دختری را فریب دادی . .
قبل از اینکه به دوستات بگی چقد احمق بود. . .
زیر لب به خودت بگو من چقد آشغالم . . .


اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93

سلامتی خودم!!
چون با همه خندیدم،همه رو دلداری دادم..
نگران همه شدم،به همه اهمیت دادم...
بغض های خیلی هارو به خنده تبدیل کردم...
ولی هیچکس حتی نفهمید تو دلم چی میگذره!!!!


اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93

چقدر خوبه بعضی از آدمها بدونن که اگه چیزیرو به روشون نمیاری
از سادگی نیست شاید دیگه اونقد واست مهم نیستن که روشون
حساس باشی...!


اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93

زندگی یعنی :بخند هرچند که غمگینی ..
ببخش هرچند که مسکینی ..
فراموش کن هر چند که دلگیری ..
اینگونه بودن زیباست ..هر چند که آسان نیست .!
زندگی سخت است..
بکوش از ان سخت تر باشی



اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93


در حسرت چشمهایت هستم..........
چشمهایی که همیشه با دیدنش،دنیایم عاشقانه میشد.......
بگذار اعتراف کنم که دلم بدجور هوایت را کرده......


اس ام اس های زیبا و خیلی جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID 93
نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد