جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93 SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH


اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93
SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH



همه چیزش خاصه...
لبخندش...تیپش...رفتارش...اخلاقش...احساسش...دوست داشتنش...
مخاطب نبوده که خاص باشه...خاص بوده که مخاطب شده...
با همه خشکه، واسه من میخنده...
واسه همینه که عاشق دو آتیشم...


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93
SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH



یه وقـتــــــــــــهایی هســــــت
که جوابــــــــــــــ همه نگــــــــرانیات ودلــــــــــتنگیات میشه
یه جمله که میکوبن تو صــــــــــــــورتت. . .
""بهــــــــم گیر نــــــــــده ....اصـــــلا حوصـــــــــــله ندارم.......!


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93
SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH



هر جای این سرزمینی باش !
فقط هر روز خنده هایت را برایم پست کن !
قلب من برای تپیدن
نیاز به انگیزه دارد ........!

  

اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93
SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH



دریــا مــی‌شــوم؛
وقتــی هــر شــب
در بستــرم، یــــاد تــو جــاری ســت؛
مثــل رود . . .


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93
SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH



دلتنگت می شوم و چشمانم را روی هم می گذارم بلکه یادت را فراموش کنم . . .
تو بگو دلکم مگر می شود یک دنیا را فراموش کرد ؟


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93
SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH



کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند ؛
چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است !


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93
SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH



می بینی هوای دلتنگیم را ؟ نسبت عجیبی دارد با زاویه ی نگاهم !
در دسترس چشمانم که باشی هوا خوب است
دور از دسترس نشو که باران می گیرد . . .


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93
SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH



کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود تا هر وقت از سرِ دلتنگی به رویش دست میکشیدم
تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی !


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93
SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH



قلمم آب می شود
از داغیِ
عاشقانه های مکرری
که می نویسم


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93
SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH



وقتی از دنیا خستـــــــه می شوم
می نویســـــــــــــم
می نویسم تا فرامـــــــــــوش کنم


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه جدید 93
SMS DELTANGI VA ASHEGHANEH

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد