جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه sms deltangi


اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه
sms deltangi


از خلاصه ی روز های انتظار که می‌‌دانم حوصله به خرج نمی‌‌ دهی‌ تا تمامی حرف‌هایم را بشنوی !
فقط این را می‌‌گویم :
دلتنگی‌ ام آنقدر بزرگ شده است که اگر ببینی‌ شاید نشناسی . . . !


اس ام اس دلتنگی جدید
sms deltangi


دلتنگی سهم ماست . . . !
از خاطراتی که یه روز ، خاطره نبودن ، زندگی بودن . . . !


اس ام اس دلتنگی 93
sms deltangi


چه فرقی می کند !
آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر . . . !؟
پای عشق که در میان باشد ؛ دلتنگی دمار آدم را در می آورد . . .

  

اس ام اس دلتنگی دوست
sms deltangi


آن چیزی که تنگ شده ، دل است برای تو . . .
و جهان است ، برای من . . .


اس ام اس دلتنگی عاشقانه جدید
sms deltangi


همین که یک لحظه از ذهنم میگذرد که من اینجایم و تو آنجا ؛
دلم میلرزد و اشکم بی مهابا سرازیر میشود . . .
من دلیلش را گذاشته ام دلتنگی ولی توام مثه دیگران مرا دیوانه بخوان . . .


اس ام اس دلتنگی برای دوست
sms deltangi


میگن هر وقت دلت واسه اونیکه دوسش داری تنگ شد ، نگاش کن !
اگه پیشت نبود صداش کن !
اگه نشنید دعاش کن !


اس ام اس دلتنگی های من
sms deltangi


نمى دانم چه رابطه ایست ؟
بین نبودنت با رنگ ها
دلتنگ تو که میشوم
زندگى ام سیاه مى شود !


اس ام اس دلتنگی های عاشقانه جدید
sms deltangi


دلــــم تــنــــگ مــــی شـــود
گـــــاهی بــــرای خـــودم
دائـــــــم بــــــرای ” تــ ــ ـ ـــو ” !


اس ام اس دلتنگی رفیق
sms deltangi


وقتی تمام احساس دلتنگیت را با یک “به من چه” پاسخ میگیری
“به کسی چه” که چقدر تنهایی …؟


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi


هی کافه چی . . .
روی میزها شعر بنویس ، اینجا طعم دلتنگی ها از قهوه هم تلخ تر است . . .


اس ام اس دلتنگی های عاشقانه
sms deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد