جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 93 sms asheghane jadid


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه غمگین مرداد 93
sms asheghane jadid



کسی را دارم که اینقدر برایم کسی هست که نگاهم دنبال کسی نیست...
و هزاران بار فریاد میزنم که دیگر کسی به چشمانم نمی آید...
و هیچ نگاهی دلم را نمی لرزاند...
همانند گنجینه ای گرانبها در دلم جای گرفته است...
انسان که سهل است...وجودش را به دنیا هم نمیدهم...!


اس ام اس عاشقانه غم انگیز مرداد 93
sms asheghane jadid



هر کجا حرف...حرف آرزوست...
من هنوز چشمهایم را نبسته آرزویم به اسم تو گیر میکند...


اس ام اس عاشقانه غمناک مرداد 93
sms asheghane jadid



سکسکه ام گرفته بود
گفتم مرا بتـــــرسان
دستانــــم را رها کـــرد
نفـــــسم بند آمد...

  

اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 93
sms asheghane jadid



نسل من نسلی ست که...
غرق در معشوقه های خیالی پیر میشود...


اس ام اس عاشقانه تنهایی مرداد 93
sms asheghane jadid



کافه چی!
کوچکترین میز تک نفره ی کافه ات را نشانم بده...
بد جوری جای خالی اش عذاب آور شده...


اس ام اس عاشقانه دلتنگی مرداد 93
sms asheghane jadid



آنقدر نفس میکشم...
تا تمام شود همه ی آن هوایی ک سراغ تو را میگیرد!!


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 93
sms asheghane jadid



پاره تنم، به تن دیگری رفت
عادتم را که میدانی
چندشم میشود
لباسی که به تن دیگری بوده را بپوشم..!


اس ام اس عاشقانه دلشکسته مرداد 93
sms asheghane jadid



یک روز او هم معنای بی محلی را میفهمد...
بگذار حال با هم محلیش خوش باشد...


اس ام اس عاشقانه و غصه مرداد 93
sms asheghane jadid



سردرد، دل پیچه، حالت تهوع...
کسی چه میداند؛ شاید باردارم...
از غصه هایی که هرشب با من نزدیکی میکنند...


اس ام اس عاشقانه دلتنگی مرداد 93
sms asheghane jadid



هی کافه چی . . .
روی میزها شعر بنویس ، اینجا طعم دلتنگی ها از قهوه هم تلخ تر است


اس ام اس عاشقانه جدید مرداد 93
sms asheghane jadid

نظرات 4 + ارسال نظر
عاشق جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:20 ب.ظ

مرسی بد نبود

behi سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ب.ظ

هر کجا حرف...حرف آرزوست...
من هنوز چشمهایم را نبسته آرزویم به اسم تو گیر میکند...
awli bud..

`likihuyjh شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

:o,f f,کلافه:

سسسسسسسسسس شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد