جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و جملات سنگین sms ziba va sangin


اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و جملات سنگین
sms ziba va sangin



بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم
از غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم
آتش قلب خود را با چه خاموش کنم
مطمئن باش که مهرت نرود از دل من
مگر آن روز که در خاک شود منزل من . . .


اس ام اس زیبا و جملات سنگین
sms ziba va sangin

خوشحالی که دلمو شکستی؟؟؟
بدان ای نازنین آنچه شکستی تصویر زیبای خودت بود که در دلم ساخته بودی


اس ام اس زیبا و جملات سنگین
sms ziba va sangin

بعضی وقت ها ‌چنان کیشت می کنند
که سالهای سال مات می مانی ...

  

اس ام اس زیبا و جملات سنگین
sms ziba va sangin

وقتی در اتاقم تنها صدای...
تیک‌تاک ساعت را می‌شنوم...
و سکوت را...
آن‌وقت است که می‌فهمم...
این تو نیستی...
خیال توست...!


اس ام اس زیبا و جملات سنگین
sms ziba va sangin

من یک دخترم

وقتی خسته ام وقتی کلافه ام...
وقتی دلتنگم
بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غرورت را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این خستگی ها
زورم به تنها چیزی که می رسد
این بغض لعنتی ست


اس ام اس زیبا و جملات سنگین
sms ziba va sangin

می خندم !
دیگر تب هم ندارم
سرد شده ام
می ترسم
شاید دق کرده ام
کسی چه می داند !!!


اس ام اس زیبا و جملات سنگین
sms ziba va sangin

لرزش صدایــم،مال سرمای هواست
این پرده ی اشک روی چشــم هام هم همین طور
چیزیم نیست به خــدا
من فقط، دلواپـــس تــــــوام
لباس گرم در چمدانت گذاشتی؟


اس ام اس زیبا و جملات سنگین
sms ziba va sangin

هــر شب نبودنتــ برایــم هزینــه بالایــی داشتــــ
یک قوطی کبریتـــــ
دو پاکتـــ سیـــــگار
سالـــها سرفــــه


اس ام اس زیبا و جملات سنگین
sms ziba va sangin

اولش شیرینه
اولش عشق سرزده میاد تو دلت
اما...اخرش تلخ
آخرش تموم هستی ات رو ازت میگیره تا از دلت دست برداره


اس ام اس زیبا و جملات سنگین
sms ziba va sangin

پایانی برای قصه ها نیست،
نه بره ها گرگ میشوند نه گرگها سیر!
خسته ام از جنس قلابی آدمها...

دار میزنم خاطرات کسی را که مرا دور زده،
حالم خوب است...
اما گذشته ام درد میکند!!


اس ام اس زیبا و جملات سنگین
sms ziba va sangin
نظرات 2 + ارسال نظر
ارمین پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ق.ظ

عالییییییییی بودددددددددددد فقط کم بود

پری پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ب.ظ

زیاد جالب نبود اگه میشه بهترش کنین مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد