جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93 sms tanhayi va deltangi


اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93
sms tanhayi va deltangi



ﯾﮑﺮﻭﺯ ﻣﭽﺖ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮔﺮﻓﺖ ...
ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﻢ ...
ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺧﻮﺍﺏ...
ﮐﻪ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺭﺑﻮﺩﯼ ﺭﺍ ...
ﺑﺮ ﺳﺮ ﮐﺪﺍﻡ ﮔﺬﺭ ...
ﺑﻪ ﺣﺮﺍﺝ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ...


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93
sms tanhayi va deltangi

عاشق تو که شدم
از خیلی چیزا گذشتم
مثلا ؛ می دانستم لب هایم
بوسه را به گور می برند
دست هایم ..
گرفتن دست هایت را ، به گور می برند
چشم هایم ، تماشای تو را به گور می برند
آخ که دلم غش می رود ؛
برای گوری که ،
با عشق تو ساخته ام .....


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93
sms tanhayi va deltangi

تنهایی یعنی:
هنوزم دوستش داری. . .
ولی حق نداری بهش نزدیک بشی. . .
چون اون دیگه تنها نیست. . .

  

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93
sms tanhayi va deltangi



متــــــــاسفم…
نه برای تو که دروغ برایــــت خـــود زندگیست…
نه برای خودم که دروغ تنهـــا خط قرمز زندگیـــستــــ بـــرایم….
متاسفم که چرا مزه ے عشـــــــق را….
از دستـــــــــ تــــــو چشیــــدم….
تا همیشه در شکـــــــــــ دروغ بودنش بمـــانم…


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93
sms tanhayi va deltangi



بودن با کسی که دوستش نداری ،
و نبودن با کسی که دوستش داری ،
همه اش رنج است ...!
پس اگر همچون خود نیافتی , مثل خدا تنها باش ...!


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93
sms tanhayi va deltangi



گفته بودم بی تو سخت میگذرد...
حرفم را پس میگیرم...
بی تو انگار اصلا نمیگذرد...!


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93
sms tanhayi va deltangi



نمیدانی … !
چطور گیج می شوم …
وقتی هرچه می گردم …
معنی نگاهت …
در هیچ فرهنگ لغتی …
پیدا نمی شود … !


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93
sms tanhayi va deltangi



به آینه نگاه میکنم ...
لبخند میزنم ،
لبخند نمیزند !


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93
sms tanhayi va deltangi



نیمه گمشده را بیخال شیم ، اگه سهم ما بود گم نمیشد...
نیمه پیدا شده را در یابیم...


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93
sms tanhayi va deltangi



ﺟﻬﺎﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺣﺲ ﻧﮑﻨﻢ
ﻭ ﺧﯿﺎﻝ ﮐﻦ
ﭼﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ
ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺘﯽ
ﺧﯿﺎﻟﺖ ﻫﻢ ﺳﻬﻢ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید 93
sms tanhayi va deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد