جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی sms tanhayi


اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی
sms tanhayi


افسانه ها را رهاکن!
دوری و دوستی کدام است؟؟
فاصله هایند که عشق را میبلعند …
من اگر نباشم …! دیگری جایم را پرمیکند…. به همین سادگی!


اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی
sms tanhayi


رو بعضی ها باید برچسب زد :
تست شد ، آدم نیست !


اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی
sms tanhayi


دلـتـنـگـی را بـایـد بـرد
و در گـلـدان بـزرگـی کـاشـت
دلـتـنـگـی را بـایـد بـزرگ کـرد
دلــی کـه بـــزرگ شـدتـنـــگ نـمـیـشـود . . .

  

اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی
sms tanhayi


«رفتن» به تو نمی آید!
بیا از آن طرف نقشه نگاه کنیم:
تو می آیی،
لبخند را جابجا می کنی
و نقشه ها
با رد مهربانی تو
به هم می رسند


اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی
sms tanhayi


یادمان باشد به دل کوزه آب ،
که بدان سنگ شکست ...
بستی از روی محبت بزنیم !
تا اگر آب در آن سینه‌ی پاکش ریزند ،
آبرویش نرود


اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی
sms tanhayi


من تو را دوست دارم !
حرفِ ساده ای ست
هم گفتنش آسان است
هم شنیدنش
اما فهمش
ساده ترین دشوار دنیاست


اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی
sms tanhayi


روی من شرط ببنــد!
تمام ِدلها را رد کـــرده ام !
چشم بسته این قمــــار را می بَرم ..!
دوست داشتن “تـــو” بی دل است


اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی
sms tanhayi


حالا دیگه تو رو داشتن خیاله
دل اسیر آرزوهای محاله
غبار پشت شیشه میگه رفتی
ولی هنوز دلم باور نداره


اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی
sms tanhayi


توسکوت می‌کنی
و فریاد زمانم را نمی‌شنوی.
یک روز،
من سکوت خواهم کرد
و تو آن روز برای اولـین بار
مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید


اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی
sms tanhayi


سکوت خطرناک تر از حرف های نیش دار است
بدون شک کسی که سکوت می کند
روزی حرف هایش را سرنوشت به شما خواهد گفت


اس ام اس تنهایی و جدایی با بیمعرفتی
sms tanhayi

نظرات 1 + ارسال نظر
ainaz پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:17 ق.ظ

خیلی خوب بود
Like

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد