جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و غم 93 sms


اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی و غم 93
sms


مانند شیشه شکستنم آسان بود ولی
 دیگر به من دست نزن این بار زخمی ات خواهم کرد...!!!


اس ام اس تنهایی و غم 93
sms


به ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ و میشنوم ﺑﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﯿﭙﺮﯼ
 ﻣﯿﻔﻬﻤﻢ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﺎ من ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﺝ ﭘﺮﻭﺍﺯﺕ ﺑﻮﺩﻩ !


اس ام اس تنهایی و غم 93
sms


آهای تو…
وقتی رفتی حتی فکر برگشتنم نکن!
در دنیای من هیچ آشغالی رو بازیافت نمیکنن !!

  

اس ام اس تنهایی و غم 93
sms


من لقمه ی بزرگتــــــــر از دهانـــــت بودم.....
برای همیـن همیشه مرا خــــــرد میکردی......


اس ام اس تنهایی و غم 93
sms


ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺗﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﮐﻼﺳﯽ ﻗﺒﻮﻝ ؛
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻼﺳﺎﺭﻭ ﺑﭙﯿﭽﻮﻧﻢ !


اس ام اس تنهایی و غم 93
sms


وقتی

(قرتی)... شده شاخ
(هرزه)... شده داف
(عشق) شده خاص
(لاشی) ... شده داش
(تفریح) .... شده لاس
خریت محضه به چشماتم اعتماد کنی!!


اس ام اس تنهایی و غم 93
sms


تو رنگ میدهی به لباسی که میپوشی
بو میدهی به عطری که میزنی
معنا میدهی به کلمه های بی ربطی که شعرهای من میشوند.


اس ام اس تنهایی و غم 93
sms


مسیر رسیدن به خوشبختی:

1- قلبتان را از کینه خالی نگه دارید.
2- ذهنتان را از نگرانی خالی نگه دارید.
3- ساده زندگی کنید.
4- کم توقع باشید.
5- زیاد به دیگران ببخشید.


اس ام اس تنهایی و غم 93
sms


گاهی ساعتها با یک عکس حرف میزنیم...
گاهی عاشق یک عکس میشویم....
گاهی عکسها را پاره میکنیم...
گاهی عکس پاره ها را به هم میچسبانیم...
گاهی یک عکس مارا میسوزاند...
گاهی با دیدن یک عکس گریه میکنیم...
گاهی سالها با یک عکس زندگی میکنیم
و گاهی دیدن یک عکس پایان زندگیست.....


اس ام اس تنهایی و غم 93
sms


من سزاوار این فـــــــرامـوشـــــــی نبودمــــ...
همانطــــــور که تــــــــــــو...
لایـــق این عـــــــــشـــــق نبــــــودی...


اس ام اس تنهایی و غم 93
sms
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد