جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی و دلتنگی sms jodayi va deltangi


اس ام اس جدایی



اس ام اس جدایی و دلتنگی
sms jodayi va deltangi



روز جدایی بهم گفت خداحافظ ” زندگیم ” گفتم
اگه زندگیتم چرا تنهام میزاری
لبخند تلخی زد و گفت
هرکسی برای رسیدن به عشقش باید از زندگیش بگذره….


اس ام اس جدایی و دلتنگی
sms jodayi va deltangi



بازی قشنگی بود
اما ما قشنگ بازی نکردیم
جفتمان باختیم
من که خودم رو به تو فروختم...
و تو مرا به هیچ!!!


اس ام اس جدایی و دلتنگی
sms jodayi va deltangi



املایم بد نیست
از تکرار اسمت...........لذت می برم

  

اس ام اس جدایی و دلتنگی
sms jodayi va deltangi



میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه ؟
اینکه هر کاری در توانِت هست براش انجام بدی،
بعد برگرده بگه :مگه من ازت خواستم…..!


اس ام اس جدایی و دلتنگی
sms jodayi va deltangi



چه زیبا میگه شهاب حسینى :
داشتم به صدات گوش میدادم؛ حواسم به حرفات نبود!


اس ام اس جدایی و دلتنگی
sms jodayi va deltangi



گذاشتـــــه امــ همهــ خیال کنند از یادتــــ بـــرده امـــ..
یــــــــــواشکی دوست داشتنتــ حــــــــالی دآرد ک نـپـرس


اس ام اس جدایی و دلتنگی
sms jodayi va deltangi



ساقی بیخیال ِ من...
سهمم را بریز روی زمین!!!
شاید جاده ها مست کنند...مسافرم را بازگردانند


اس ام اس جدایی و دلتنگی
sms jodayi va deltangi



برای کسی مُردم که برایم نه تب کرد!
نه سرفه و نه حتی عطسه ...!


اس ام اس جدایی و دلتنگی
sms jodayi va deltangi



گفت : دعا کنی، می آید؛
گفتم : آنکه با دعایی بیاید به نفرینی میرود؛
خواستی بیایی،
با دعا نیا، با دل بیا ...


اس ام اس جدایی و دلتنگی
sms jodayi va deltangi



بــآ مـَن از بـودن بـگـــو …
گـوشــم را کــَـر کـرده….
هـیـآهـوـےِ نــَـبودنـت


اس ام اس جدایی و دلتنگی
sms jodayi va deltangi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد