جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی و تنهایی jodayi va tanhayi


اس ام اس جدایی



اس ام اس جدایی و تنهایی
jodayi va tanhayi



من ماندم و حلقه طنابی در مشت
با رفتن تو به زندگی کردم پشت
بگذار فردا برسد می شنوی
دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت


اس ام اس جدایی و تنهایی
jodayi va tanhayi



به " تو " که میرسم ...!
 مکث میکنم انگار در " زیباییت " چیزی را ، جا گذاشته ام !
مثلا"... در صدایت ... آرامش !
در چشم هایت ... زندگی !


اس ام اس جدایی و تنهایی
jodayi va tanhayi



شــــــــــــاید برایت عجیب است این همه آرامشم...!
خودمانی بگویم، به آخــــــــــر که برسی
دیگر فقط "نـــــــــــــــــــــــگاه" می کنی . . .

  

اس ام اس جدایی و تنهایی , دوری عاشقانه
jodayi va tanhayi



غمــهایــی کـه ..
چـشمــها را ..
خیـس نمیـــکنند ..
بـه “استـخـــوان” رسیـــده اند …!


اس ام اس جدایی و تنهایی , دوری عاشقانه
jodayi va tanhayi



اگـــــه بـهش زنـــگ میزنی ُ رد میکنه
اگـــــه بهش میگی دوسـ ـت دارم و اون فقــــط میخنده
اگـــــه شـــــبآ بدون شبــخیر گفتن تــــو خـ وآبش میـ ـبره
یعنی تــــآریخ انقضـ ـآی ِ تو توی دلــــش تموم شده!


اس ام اس جدایی و تنهایی , دوری عاشقانه
jodayi va tanhayi



یه وقتایی میرسه
که نه یادش آرومت میکنه
نه عکسش
فقط باید خودش باشه
فقط خودش


اس ام اس جدایی و تنهایی , دوری عاشقانه
jodayi va tanhayi



دلتنگ که میشوی...
کینه هارو دور میریزی...
خاطراتِ خوبو میاری جلوی چشمانت...
برای یک ثانیه هم که شده دلت اون لحظه هارو میخواد...


اس ام اس جدایی و تنهایی , دوری عاشقانه
jodayi va tanhayi



معامله فسخ شد
درقبال دنیا...یک تار مویت را میخواستند... ندادم...


اس ام اس جدایی و تنهایی , دوری عاشقانه
jodayi va tanhayi



آشپزی ام خوب نیست ؛ اشک پشت پا بریزم برایت ؟
چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی


اس ام اس جدایی و تنهایی , دوری عاشقانه
jodayi va tanhayi



از دوریت تصمیم گرفتم از ادم هایی که عاشقن باعشقشون عکس بگیر
با این که زجر اوره ولی زجرش را می پذیرم


اس ام اس جدایی و تنهایی , دوری عاشقانه
jodayi va tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد