جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA


اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا
TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA



عزیزم حتے دیگر نمیخواهم آرزویت باشم…
آرزو میڪنم
“او” آرزوے تو باشد
و آرزوی او “دیگرے”…


اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا
TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA



*اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند*
> *دیگر گوسفند نمی درند*
> *به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند...*


اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا
TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA



یادت را از من نگیر …
بگذار من هم مثل سهراب بگویم : دلخوشی ها کم نیست !

  

اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا
TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA



تنهایی یعنی دل هیچکس سایز دلت نیست !


اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا
TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA



مرد و زن ندارد
به نقطه ی ما شدن که رسیدی

شور انگیز ترین باش برای عاشقانه هایت
میان مردمان شهر فریاد زن “دوستت دارم”

و اگر کسی چشم غره ایی رفت
تنها دعایش کن تا عاشق شود،همین !!


اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا
TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA



قهر که می کنی،لبخند نزن
چای تلخ را در فنجان می ریزند نه در قندان !


اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا
TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA



من فقط ساز “تو” ام
تنها ” تو” نوازشم کن
تنها “تو” مرا بنواز !


اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا
TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA



زندگی ام را خلاصه کرده ام
به آهنگ هایی که گوشم را به گریه می اندازند!
وگریه های شبانه

به تنهایی های مفرط
به خستگی های خواب آلود
به گذشته های خیلی دور
و فرداهای تاریک

به روزگای تحریف شده
به دیواری مجازی
به دوستانی مجازی...


اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا
TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA



بالشت خودم را ترجیح میدهم
چرا که شانه های امروزی مثل بالشت های مسافرخانه اند
خوب میدانم سرهای زیادی را تکیه گاه بودند!


اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا
TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA



گاهی دلم می گیرد مثل یک مراسم کوچک ختم
 حتی اگر تمام خیابان ها را آذین بسته باشند…


اس ام اس تنهایی و عاشقانه های زیبا
TANHAYI VA ASHEGHANEH ZIBA
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد