جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و بیکسی sms tanhayi va bikasi


اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi va bikasi



تو رفته ای و
من افتاده ام
تو از دست
من از پا


اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi va bikasi



اهل پنهان کاری نیستم!
اعتراف میکنم زمانی دل یکی را سوزانده ام
حالا یکی یکی دلم را میسوزانند.


اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi va bikasi



خیلی دلم میخواست الان کانادا پیش خانوادم باشم...
.
.
ولی حیف اونام اینجان

  

اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi va bikasi



نه اینکه زانو زده باشم، نه!
فقط تنهایی سنگین است...!


اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi va bikasi



تو به دنیای من سکوت،
به تنم درد،
به چشمم اشک آفریدی.
چگونه میتوان خالق این همه زیبایی را دوست نداشت؟


اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi va bikasi



گناهانم را دوست دارم!
بیشتر از تمام کارهای خوبی که کرده ام.
میدانی چرا؟
آنها واقعی ترین انتخابهای من هستند....!


اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi va bikasi



ﺩﺭﺩ ﯾﻌﻨﯽ ...
ﻋﮑﺴﺸﻮ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﯽ
 ﯾﻬﻮ دلت ﺑﻠﺮﺯﻩﻭﻟﯽ ﻧﺪﻭﻧﯽ ﭼﺠــﻮﺭﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﺩﺍﺩﯼ


اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi va bikasi



ﺗﻮ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ
ﺳﯿﮕﺎﺭ ﮐﺸﯿﺪﻥ
ﮊﺳﺖ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﺍﯼ ﺍﺳﺖ
ﺍﻣﺎ . . .
ﺁﺗﺶ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻭ ﺑﯽ ﺻﺪﺍ ﺳﻮﺧﺘﻨﺶ
ﮐﺎﻣﻼ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ


اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi va bikasi



ﺣﺎﻟﻢ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ !
ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﻮﺩ ، ﺧﻮﺏ ﻧﺒﻮﺩ !
ﺑﻪ ﺩﺭﮎ ﮐﻪ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩ !
ﻣﺎ ﺭﻭﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﻢ ...
ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﯼِ ﯾﮑﻨﻮﺍﺧﺖِ ﺧﻮﺏ ﻧﺒﻮﺩﻥ
ﺧﺴﺘﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ


اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi va bikasi



پرواز لذتی ندارد.
وقتی زنبور کارگری باشی و برایت عاشق بودن ملکه ممنوع باشد.


اس ام اس تنهایی و بیکسی
sms tanhayi va bikasi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد