جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تنهایی tanhayi

اس ام اس تنهایی



تنهایی
tanhayi



دست بر شانه هایم میزنی تا "تنهایی" ام را بتکانی!
 به چه می اندیشی ؟ تکاندن برف از روی شانه آدم برفی ؟


تنهایی
tanhayi



منو یک تنهایی و یک شمع روشن …
 خدایا نکند باد بیاید ...


تنهایی
tanhayi



تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد
 مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله !

  

تنهایی
tanhayi



کم نامه ی خاموش برایم بفرست / از حرف پرم گوش برایم بفرست
 دارم خفه می شوم در این "تنهایی" / لطفا کمی آغوش برایم بفرست


تنهایی
tanhayi



درد غریبی ست "تنهایی" و بی کسی ، امان از دلی که دلبر ندارد


تنهایی
tanhayi



شب من پنجره ای بی فردا / روز من قصه ی "تنهایی" ما
 مانده بر خاک و اسیر ساحل / ماهی ام ، ماهی دور از دریا


تنهایی
tanhayi



هیچ کس ویرانیم را حس نکرد ، وسعت "تنهایی" م را حس نکرد
 در میان خنده های تلخ من ، گریه پنهانیم را حس نکرد


تنهایی
tanhayi



بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم / افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم
 بیا مثل پروانه های غریب نیاز / به مهتاب شب های "تنهایی" عادت کنیم


تنهایی
tanhayi



رفتی و ندیدی که چه محشر کردم ، با اشک تمام کوچه را تر کردم
 وقتی که شکست بغض "تنهایی" من ، وابستگی ام را به تو باور کردم


تنهایی
tanhayi



تو عشق من ، امید من بودی / تو میراثی از دل تنگم بودی
 تو رفتی و من ماندم و "تنهایی" / تو دفتر خاطرات قشنگم بودی


تنهایی
tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد