جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس لری عاشقانه sms lori asheghaneh


اس ام اس لری



اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



ره دیر،کاله تینگ،زخم کرده پامه
انتظار دینت، کور کرد تیامه


اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



کاش بویی و شکارچی بزنی تیرم
سر بنیم و سر دلت اوسه بمیرم


اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



دلم سی دوس دیری بی قراره
شو و روزم تمومش انتظاره

دعا میکم که تا زیتر بینمش
که دونم درد دیری چاره ناره

  

اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



چش میارم چش مورم دوس نی دیارش
دس د دنیا شستمه هام د خیابش


اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



چی اشکار تیر هردمه پا و فرارم
مرحم زخمم تونی سیت بی قرارم


اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



الهی هر کجا هیسی تن تو بی بلا با
سرو دست علی بیره نگهدارت خدا با


اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



دیشو د غمت اور تیام سا نمیکرد
هیچکه در شادینه و ریم وا نمیکرد

کاشکی د اول مهر تو ای مونس جونم
د ای کنج دل سوخته مه جا نمیکرد


اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



زیر بارون خیالت بس که تر بیه دلم
پا پتی سر تش بگردم دل هنی هم سردشه


اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



تیر برنو هر دمه جاش میزنه سوز
سراغی دم نمیری غمخوار دلسوز

تیر برنو سوختمه تا پشت سینه
دلکم ویرت میکه ریته یئینه


اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



ا دوسه تو خوت دونی مه خاک پاتم
هر تیری دشمه بونه مه وا نهاتم


اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



تفنگم لولش سیاه قنداق طوسی
قطارم چرم پلنگ دوربین روسی

ار خدا عمری بیه نیله بمیرم
آسمون روشه میکم سی شو عروسیت


اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh



چی کموتر بال بزه بیا سرشونم
دحالت بی خبرم دردت و جونم


اس ام اس لری عاشقانه
sms lori asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد