جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن جدایی و دلشکستگی asheghaneh

اس ام اس جدایی



متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



در خیالم پشت سرت آب ریختم نه برای اینکه برگردی
 تا پاک شود
 هرچه رد پای توست از زندگی


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



گویند که حافظ گفته ست :
" 'غم جدایی' و 'غم تنهایی' دو غم اند "
حال که من دچارم به هردو غم چه کنم ؟


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



دمی فکر رهایی را نکردم
خیال آشنایی را نکردم
جدایی را گمان کردم ولیکن
گمان این جدایی را نکردم

  

متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh


 
درست متر کن!
 آدم ها هم قد خودشان اند، نه هم قد تصورات تو


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



دراین دنیا نکردم من گناهی
 فقط کردم به چشمانت نگاهی

 اگر باشه نگاه من گناهی
 مجازاتم بکن غیر از جدایی
 

متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



صحبت از انتظار کشنده نیست
صحبت از نا امیدی این دل است
که هیچ دلخوشی
به آمدنت ندادی اش


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



جدایی نقطه پایان ما نیست
کسی یاری گر ما جز خدا نیست
جدایی هم سرود دیگر ماست
کسی آگه ز راز ما دوتا نیست


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



دلبستگیت در دل من ریشه دوانید
نفرین به جدایی که بر این عشق تبر زد
تا دفن کنم خاطره ها را شده ام دفن
گیرم که بمیرم پس از این مرحله شاید


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



فقر محبت گرفته ام
از انتظار آمدن ِ مهربانت
آمدی ، اما
نه چشمانت مرا دید
نه دستانت حریف سردی دستانم شد


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



من ، تو ; ما
  یادت هست ؟
تمام شد …
حالا : تو ، او ; شما
من هم به سلامت . . .


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



فکر می کردم تو همدردی
 اما نه ! تو هم دردی


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



زخمی به دلم مانده
دلت را قرض میدهی
امشب را مرحم باشد


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



خلوت گزیده ام من،ای داد از این جدایی
اشکم روان به دامن،فریاد از این جدایی
تا کی ز دوری او چون شمع ها بسوزم
ویرانه های غم شد آباد از این جدایی


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



من هیچ از تو فکر جدایی نمی کنم
من عشق را از تو گدایی نمی کنم
این مهر بین ما که خودت آفریده ای
از من دریغ کن،صدایی نمی کنم


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh



تا نباشد جدایی ها کس نداند قدر یاران
 کویر خشک می داند بهای قطره ی باران


متن جدایی و دلشکستگی
asheghaneh

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ب.ظ

المیرا دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ

خدایا دارم میمیرم باید فردا از عشقم برا همیشه خدافظی کنم...اخه چطوری؟ ولی مجبورم! دعام کنین بچه ها....

solmaz تنها چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ب.ظ

همنفس لحظه های تیره و تارم، با اینکه از تو دورم، با اینکه جدا شدم اما هنوزهم دوستت دارم، پروایم ؛بیا دوست بمانیم، عشق همه چیز را خراب میکند!!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد