جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی و دلشکسته sms jodayi

اس ام اس جدایی



اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



این که هربارسرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزشت نیست
آنقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه توهستند.


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



قلب پر از سکوتم دلتنگه از
 بی تو ببین چه سرده تابستون و تنهایی


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi


 
ما را از کودکی
به جدایی ها عادت داده اند
همان جایی که روی تخته سیاهمان نوشتند:
خوب ها / بدها

  

اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



'در آغوش خودم هستم ...
من خودم را در آغوش گرفته ام ! نه چندان با لطافت ...
نه چندان با محبت ...
اما وفادار ... وفادار ...!


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



این تو نیستی
که مرا از یاد برده ای
این منم
که به یادم اجازه نمیدهم
حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند...
صحبت از فراموشی نیست....
صحبت از لیاقت است .... !


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



در هجوم لحظه های پوچ جدایی
 سکوت تنها یادگار با تو بودن است


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi


 
کاش به جای جدایی مردن بود
 چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن .


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



تا تماشای تو راهی نمانده بود پنجره کم آوردم !
کاش این همه دیوار نچیده بودی ...


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



تمام عمر مرا مهر آشنایی برد
تمام عشق مرا داغ بی وفایی برد
گذشت عمر و نیامد نگار و من مردم
بگوش او برسانید از جدایی مرد


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



چه قدر تلخ شده ای ...
انقدر که حتی ...
وقتی صدایت را می شنوم ...
احساس می کنم ...
 دیگر دلم برایت نمی لرزد...


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



فراق و دوریت دیوانه ام کرد
چو مجنون راهی ویرانه ام کرد
چنان داغی به دل ماند از جدایی
که با هر آشنا بیگانه ام کرد ...


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد.
نمی دانم نداشتنت سخت تر است؛
یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد!!


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



دل واپسی من از نیامدنت نیست.....
می ترسم در پس این دل دل زدن ها بیایی و دگر نخواهمت......!


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi



همیشه درد از دیگران است ...
گاهی از نبودنــشان ،
گاه از بودنــشان


اس ام اس جدایی و دلشکسته
sms jodayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد