جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات تنهایی و غم انگیز tanhayi va ghamnak

اس ام اس تنهایی



جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak



نمایشگاهی زنده است شهر ما
اما چه سود!!!آدم هایش نقاش نیستند ،تابلواند...!!!


جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak



سخت است وقتی از شدت بـغض
گلو درد بگیری و همه بگویند لباس گرم بپوش...!!!


جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak



اینجا جایی است که برای ماندن آنکه دوستش در کنارت..
باید تن بدهی نه دل...!!!

  

 جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak

 

از اتاق خاطراتم بوی حلوا بلند شده است..
آرام فاتحه ای بخوان شاید خدا گذشته ام را بیامرزد...!!!
 

 جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak



خوش به حال فرهاد
همه خاطرات تلخش٬شیرین است اما ما...!!!


جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak



دلتنگی‌هایم را زیر دوش حمام میبرم
بغضم را میان شرشر آب داغ میترکانم
تا همه فکر کنند قرمزی چشمانم از دم کردن حمام است...!!!


جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak



قدم نزن اینجا این شعرها آنقدر بارانی اند که
می ترسم تمام لحظه هایت خیس شوند...!!!


جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak



چقدر خواستم اشک تو را بخندانم
اما تو بغض کردی و نم نم از خودت گفتی...!!!


جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak



این که در آن٬ جا خشک کرده ای دل است نه شهر بازی
باور کن تاب بازی ندارد...!!!


جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak



 به انتهای بودنم رسیده ام اما اشک نمی ریزم
پنهان شده ام پشت لبخندی که درد میکند…!!!


جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak



یک تخت خواب دو نفره و دو خواب یک نفره..تلخ است مگر نه؟؟؟
اما من همیشه شاهد این ماجرا هستم...!!!


جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak



آن روز هر دو فاحشه ایم...!
آن روز که هر دو جایی دور در آغوش دیگری بی قرار هم هستیم...!!!


جملات تنهایی و غم انگیز
tanhayi va ghamnak

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد