جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقی و غم ASHEGHI

اس ام اس تنهایی



عاشقی و غم
 ASHEGHI



به سلامتی اونی که اینقدر بردمش بــالا
که دیــگه دســت خــودمـم بهـش نــمیرســه!!


عاشقی و غم
 ASHEGHI


کهنه فروشی توی کوچمون داد میزد:
وسایل کهنه-چراغ شکسته میخریم.
بی اختیار فریاد زدم:
دل شکسته چی؟می خری؟
آروم گفت اگه ارزش داشت که کسی
نمیشکوندش


عاشقی و غم
 ASHEGHI


عجیب است حتی رفتگر هم
بانفرت نگاهم میکنند!
انگار ریختن برگها تقصیر من است!

  

عاشقی و غم
 ASHEGHI


حقیقت چه تلخه،چه تلخه شکستن
حقیقت همینه،که رفتی تو بی من...


عاشقی و غم
 ASHEGHI


بهترین لذتی که تو دنیــا هســت
اینکـــه بدونــی یکــی خیلـــی دوســت داره
البتــه منــو کــه کســــی دوس نـــداره
در حــد تئـــوری عــرض کـــــــــــــــردم


عاشقی و غم
 ASHEGHI


آنکس که رفتنیست
 بگذار برود ...
 التماس به ماندنش نکن
بودنش هم به اندازه نبودنش درد و رنج دارد...


عاشقی و غم
 ASHEGHI


هیــچ چیز دلنشین تر از این نیست که ...
مدام نامت را صدا بزنم،
با یک علامت سؤال ؟
و "تـــو" با حوصله جواب بدهی ...
جـــــانم؟


عاشقی و غم
 ASHEGHI


برای تــــــو برای چشم هایــت
  برای مـــن برای درد هایـــم
برای ما برای این همه تنـــهایی
ای کــــاش خدا کاری کـــند…
                        

عاشقی و غم
 ASHEGHI


گاهـی می تـوان
هـمه زندگـی را در آغـوش گـرفت
کافـیست یـک نفـر تمـام زندگیـت باشـد !


عاشقی و غم
 ASHEGHI
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد