جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک sms jadid

اس ام اس تنهایی




اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid



بعد از کلى رفاقت و با هم بودن
از اونى که وابستش بودم
یه یادگارى گرفتم
تنهایى . . .


اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid



ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ:
ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ
ﺑﺪﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻭ ﺁﯾﻨﺪﻩ
ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ . . .


اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid



مــعــلم گـفـت الــف گـفـتـم او
گـفـت ب گـفـتـم بـا او
گـفـت پ گـفـتـم پـیـش او
گـفـت ج خـواسـتـم بـگـم جــدایــی
گـفـت نــگــو

  

اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid



عاشق نشو ای دل با تنهایی سر کن
حالم رو میبینی حرفامو باور کن
عاشق نشو ای دل عاشق شدن درده
میسوزی میمیری این دنیا نامرده


اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid



روز قیامت ازم پرسیدند :
جوانیت را چگونه گذراندی ؟ !
ندا آمد:
دل شکسته است بگذارید به بهشت برود
دنیایش خوب جهنمی بود . . .


اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid



اگر روزی دلت لبریز غم بود
گذرت بر مزار کهنه ام بود
بگو این بی نصیب خفته در خاک
یه روزی عاشق و دیوانه ام بود


اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid



نمی دانی چه درد سنگینی ست
بفهمی برای عشقت کافی نبودی که . . .
رفت . . .
خیانت کرد . . .


اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid



یا رب دل دوست را پر ازغم نکنی
با تیر قضا قامت او خم نکنی
ای چرخ تو را به حق قرآن سوگند
یک مو ز تن رفیق ما کم نکنی ...


اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid



من میروم ......
باور کن میروم ....
اما ...
دلم برای بجهنم گفتن هایت تنگ میشود !!!!


اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid



همین که فهمید غم دارم آتش گرفت …
به خودت نگیر رفیق !
سیگارم را گفتم …


اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid



فکرش را هم نمیکردم روزی سیگار بکشم ....!!!
ﺑﻪ ﺷﻠﻮﻏﯿﻪ ﺩﻭﺭﻡ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ ﺭﻓﯿﻖ

ﭘﺸﺘﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺎﻟﯿﻪ !!!!


اس ام اس جدید و عاشقانه های غمناک
sms jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد