جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی عاشقانه SMS JODAYI ASHEGHANE

اس ام اس جدایی



اس ام اس جدایی عاشقانه
SMS JODAYI ASHEGHANE

   

خاطره یعنی یک سکوت غیرمنتظره میان خنده های بلند


اس ام اس جدایی عاشقانه
SMS JODAYI ASHEGHANE



 چقدر تلخ بود . . .
دهانش بوی سیگار میداد و من میدانستم او سیگار نمیکشد


اس ام اس جدایی عاشقانه
SMS JODAYI ASHEGHANE



جای خالیت وقتی حس میشود که
ادمهای بعدی بر خلاف تو چنگی به دل نمیزنند

  

اس ام اس جدایی عاشقانه
SMS JODAYI ASHEGHANE



دلگیرم از تنهایی های مکرر . . .
از مردمانی که بودنشان را ادعا میکنند . . .
و از زمانه که محبت طلب کردم و هیچ نبود .. . .نه دستی . . .نه دوستی . . .


اس ام اس جدایی عاشقانه
SMS JODAYI ASHEGHANE



سلامتی اونایی که سنی ندارن ولی . . .
روزگار دلشونو پیر کرده


اس ام اس جدایی عاشقانه
SMS JODAYI ASHEGHANE




گوشه راستم بنویس پخش زنده . . .
پخش مستقیم از کجایش مهم نیست . . .!!!
بنویس زنده است هر چند دلش گرفته باشد . . .


اس ام اس جدایی عاشقانه
SMS JODAYI ASHEGHANE



این تو نیستی که مرا از یاد برده ای . . .
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهنت عبور کند...


اس ام اس جدایی عاشقانه
SMS JODAYI ASHEGHANE



سالهاست عبور کرده ام از خویش . .
یادم بخیر


اس ام اس جدایی عاشقانه
SMS JODAYI ASHEGHANE



باورم نمیشود . . .
 انقدر سرگرم زندگیست که به یاد نمی آورد
روزی دیوانه ام بود


اس ام اس جدایی عاشقانه
SMS JODAYI ASHEGHANE



بزرگترین حماقت زندگی می تونه این باشه که
به کسی که اشکاتو میبینه و بی اعتنا میره ،
برای بار دوم اعتماد کنی ....!


اس ام اس جدایی عاشقانه
SMS JODAYI ASHEGHANE

 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد