جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید SMS TANHAYI VA DELTANGI


اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید
SMS TANHAYI VA DELTANGI



دنیا  ,  دنیای ریاضی است . . .
وقتی عشق را تقسیم کردند و تو خارج قسمت من شدی


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید
SMS TANHAYI VA DELTANGI



بوی رفتن میدهی....
عطر تازه ای خریده ای ؟؟؟


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید
SMS TANHAYI VA DELTANGI



دیگر یاد گرفته ام با هر لبخندی
خیال دوس داشتن به سرم نزند . . .

  

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید
SMS TANHAYI VA DELTANGI



یک پاکت سیگار . . .
شراب به مقدار لازم . . .
یه دل پر . . .
اینجا شروع ماجراست . . .
انتهایش را خدا هم نمیداند


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید
SMS TANHAYI VA DELTANGI



کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من میخواند؟؟؟؟؟؟
مورد نظر شاید ولی مشترک نه . . .


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید
SMS TANHAYI VA DELTANGI



گاهی بدون گریه ، بغض ، داد و هوار
 با غرور باید قبول کنی که فراموش شده ای و بروی دنبال زندگی ات


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید
SMS TANHAYI VA DELTANGI



گاهی بعضی حرف ها ریتم ندارند ، آهنگ ندارند
 اما خوب که گوش کنی درد دارند


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید
SMS TANHAYI VA DELTANGI



دلـت به ماندن نیست بـرو، عشـق که گـدایی نـدارد
مگر یادت نیست ؟؟؟
این نذر مـن بود، که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید
SMS TANHAYI VA DELTANGI



دل من صندوق صدقات نیست
که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی و
 پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید
SMS TANHAYI VA DELTANGI



لاک غلط گیر را برمی دارم
 و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم
 “تـــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی


اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید
SMS TANHAYI VA DELTANGI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد