جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه و خستگی عشق asheghane

قصه عشق



عاشقانه و خستگی عشق
asheghane



گاهی مجبورم به آرامش عمیق سنگ حسادت کنم . . .
چقدر خیالش آسوده ست . . .
چقدر تحمل سکوتش طولانیست . . .


عاشقانه و دلتنگی
Deltangi



نمیدانستم دلتنگی دل نازکم میکند . . .
آنقدر که به هر بهانه ی کوچکی چانه ام بلرزد و چشمهایم پر از اشک شود. . .


عاشقانه و دلتنگی
Deltangi



خیانت است اما . . .
انقدر که با یادت بودم با خودت نبودم. . . .
ای کاش گفته بودی عاشق دیگری شده ای  . . .
درکت میکردم من خودم هم عاشق بودم . . .

  

عاشقانه و دلتنگی
Deltangi



اگر در زندگی جرات عاشق شدن را نداری . . .
لااقل شعور معشوقه بودن  را داشته باش . . .


عاشقانه و خستگی عشق
asheghane



کوتاه مینویسم دوستت دارم . . . .
اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم . . .


عاشقانه و خستگی عشق
asheghane



وای از روزی که شریک خاطره هات
یه شماره خاموش باشه و یه سیگار روشن . . .


عاشقانه و دلتنگی
Deltangi



عشقم اگه عوض شدی عیبی نداره ...
عوضی نشو ...


عاشقانه و دلتنگی
Deltangi



همدم تنهاییم نبودی ...
همدم تن هایی شدی که تنت را برای یک شب میخواستند  . . .


عاشقانه و دلتنگی
Deltangi



من بودم و یک خط خاموش ...
من بودم و دوستت دارم هایی که هیچوقت تحویل داده نشد ...
کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چقد وزن دارد . . .
کاش بودی عزیز لعنتی ام . . .


عاشقانه و دلتنگی
Deltangi



مواظب باش به چه کسی اعتماد میکنی رفیق . . .
شیطان هم روزی فرشته بود . . .


عاشقانه و خستگی عشق
asheghane

نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام مرسی از پیام های قشنگتون مخصوصا این آخری که خیلی جالب بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد