جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات تنهایی و دلتنگی tanhayi va deltangi

اس ام اس تنهایی



جملات تنهایی و دلتنگی
tanhayi va deltangi



زمان هیچوقت دردی را دوا نمیکند . . .
این ما هستیم که به مرور زمان به درد عادت میکنیم . . .


جملات تنهایی و دلتنگی
tanhayi va deltangi



آنان که عوض شدنشان بعید است . . .
عوضی شدنشان قطعی ست . . .
شک نکن رفیق


جملات تنهایی و دلتنگی
tanhayi va deltangi



اگر دیوانگی نیست پس چیست ؟
وقتی در دنیای به این بزرگی . . .
دلت فقط هوای یک نفر را میکند . . .

  

جملات تنهایی و دلتنگی
tanhayi va deltangi



اشتباه من املایی بود . . .
من فقط او را همدرد نوشتم . . .
گویا او هم درد بود . . .


جملات تنهایی و دلتنگی
tanhayi va deltangi



بدرقه اش کن رفیق . . .
شاید با دیگری خوش تر باشد . . .
مگر خوشحالیش آرزویت نبود ؟ ؟ ؟


جملات تنهایی و دلتنگی
tanhayi va deltangi



" میسوخت  "
تمام دیشب را نخوابیدم و بالای سرش با کهنه ای خیس بیدار ماندم . .
فکر میکردم "تب " کرده است . . .
نمیدانستم که حرارت تنش از این است که تمام "دیروز " را در آغوش دیگری بوده . . .


جملات تنهایی و دلتنگی
tanhayi va deltangi



نه به دیروز هایی که بودی می اندیشم . . .
نه به فرداهایی که شاید بیایی . . .
میخواهم امروز را زندگی کنم . . .
خواستی باش  . . .
خواستی نباش . . .


جملات تنهایی و دلتنگی
tanhayi va deltangi



تنت در بغل کسی باشد و دلت در پی دیگری . . .
هزار خطبه هم که بخوانند باز هم " خیانت " است . . .


جملات تنهایی و دلتنگی
tanhayi va deltangi



یک پایان تلخ . . . .
بهتر از یه تلخیه بی پایانه . . .


جملات تنهایی و دلتنگی
tanhayi va deltangi



من…!
مرا که میشنـاسی؟! خودمم
کسی شبیه هیچکس!

کمی که لابه لای نوشته هایم بگردی پیدایم میکنی
مهربان، صبور، کمی هم بهانه گیر
اگر نوشته هایم را بیابی ، منم همان حوالی ام!!


جملات تنهایی و دلتنگی
tanhayi va deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد