جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس روزهای گرم تابستان

اس ام اس تابستان




اس ام اس روزهای گرم تابستان


پدر چیست : موجودی است که نیمه شبها از خواب برخواسته و کولر را خاموش میکند…


اس ام اس روزهای گرم تابستان


تو این گرما بیا دیوونه گردیم
  تو حوض آب یخ وارونه گردیم

که این گرمای سوزان کشت ما را
 برای هم بیا هندونه گردیم !


اس ام اس روزهای گرم تابستان


در این تابستان داغ نگاهای سردت کشنده تر از گرماست
و من در آسمان دوستیمان گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درک میکنم

  

اس ام اس روزهای گرم تابستان


از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده
 نسبت به زندگی مجردی، تقسیم
پشه ها بین اعضای خانوادست


اس ام اس روزهای گرم تابستان


به پشه میگن چرا زمستونا پیداتون نیست؟!؟؟؟!
میگه:نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه.


اس ام اس روزهای گرم تابستان


سلام خوبی ؟ خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون !
بیماری وبا تو این فصل زیاد میشه
کمتر با آفتابه آب بخور


اس ام اس روزهای گرم تابستان


در این هوای گرم کدام گزینه بیشتر می چسبد؟
الف:هندوانه خنک
ب: استخر آب
ج:یخ در بهشت با طعم آلبالو
د:یک ماچ آبدار از گونه شما


اس ام اس روزهای گرم تابستان


*تابستان؛*
فصل برگِ توت و پیلهُ پروانه.
فصل نامزد شدن یخ با آب
فصل خوابیدن روی بام
فصل دیدار کسی در آسمان
بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند


اس ام اس روزهای گرم تابستان


سلام خوبی !؟
تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده !
آدم یخی مثل تو میتونه چاره کار باشه !
پیش ما بیا !


اس ام اس روزهای گرم تابستان


در این تابستان داغ نگاهای سردت کشنده تر از گرماست
و من در آسمان دوستیمان گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درک میکنم


اس ام اس روزهای گرم تابستان
نظرات 1 + ارسال نظر
jamshid یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ق.ظ

عالی بودمر30!!!!!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد