جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تنهایی و دلتنگی tanhayi

اس ام اس تنهایی



تنهایی و دلتنگی
tanhayi


اگر خبری از من نشد  نگران نشو
یک فاتحه بخوان !!!


تنهایی و دلتنگی
tanhayi


از روزی که تصمیم به رفتن گرفته ای
بلاتکلیفی بین ما موج میزند

مثلا همین دل من
نمیداند با تو بیاید ؟ یا پیش من بماند ؟؟؟


تنهایی و دلتنگی
tanhayi


پشت این عکس نمی تواند دیوار باشد
من پشت این عکس با تو قدم زده ام !

  

تنهایی و دلتنگی
tanhayi


دیروز دستش تو دستت بود
امروز بغضش تو گلوت


تنهایی و دلتنگی
tanhayi


گاهی اوقات حسرتِ تکرارِ یک لحظه
دیوانه کننده ترین حس دنیاست


تنهایی و دلتنگی
tanhayi


چه جمله ی غریبی است “فراموشت می کنم”
وقتی تا آخر عمرت با یاد او زندگی می کنی !


تنهایی و دلتنگی
tanhayi


روزها بی تو می گذرند
و شب ها با تو نمی گذرند
تمام درد من این است !


تنهایی و دلتنگی
tanhayi


روزچون تیر و کمان اگرچه نزدیک
ولی پیوستن ما نهایتش فاصله بود !

من کاناپه ای پوسیده در باران

تو سربازی دورافتاده با گلوله ای در پهلو
چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم !


تنهایی و دلتنگی
tanhayi


راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد
فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار


تنهایی و دلتنگی
tanhayi


تداعی نشو اینقدر در این همه خیابان
در این همه آدم !


تنهایی و دلتنگی
tanhayi


خدایا حالم خوب نیست
یک مسکن قوی می خواهم بدون تجویز روزگار هم
“مرگ” میدهی ؟؟؟


تنهایی و دلتنگی
tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد