جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید بوسه sms jadid boose

اس ام اس بوسه



اس ام اس جدید بوسه
sms jadid boose



هیچ دانی
 که در این خلوت بیرنگ سکوت
اگر از داغ بوسه های تو یادی نکنم میمیرم


اس ام اس جدید بوسه
sms jadid boose



من نه آنم که روم
جز تو پی یار دگر
یا بجز تو شوم طالب بوسه از یار دگر


اس ام اس جدید بوسه
sms jadid boose



یه بوسه بده
واسه مریض می خوام پُر رو
آخه بوسه هات داره حکم دارو

  

اس ام اس جدید بوسه
sms jadid boose



می خوام بیام کنار تو
تا یه کمی لوست کنم

اگه کسی اونجا نبود
یواشکی بوست کنم


اس ام اس جدید بوسیدن
sms jadid boose



ترنم باران را نصار چشمانت میکنم  نازنینم
تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت
و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار می گذارم
و دست نوازشم را به موهایت هدیه می کنم
که تا عمر داری مرا از خاطر نبری


اس ام اس جدید بوسه و آغوش
sms jadid boose



رفتم به نزد طبیب ز شدت طب
۶ بوسه نوشت ز گوشه لب
۲ تا صبح ۲ تا ظهر و ۲ تا شب


اس ام اس جدید بوسه
sms jadid boose



لب های مرا از همه استثنا کن
یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن


اس ام اس بوسه
sms jadid boose



دلم کرده هوایت نازنینم
فدای بوسه هایت نازنینم
تمام صورتت پنکیک پوش است
بگو بوسم کجایت نازنینم


اس ام اس جدید بوسه
sms jadid boose



نیست در این گفته من سوسه ای
گر تو به من قرض دهی بوسه ای
بوسه ای دیگر سر آن می نهم
لحظه دیگر به تو پس می دهم


اس ام اس جدید بوسه
sms jadid boose



من مست غم عشقم
 با خنده خمارم کن
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن


اس ام اس جدید بوسه
sms jadid boose

نظرات 1 + ارسال نظر
تااتئ شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد