جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوست دارم 93 DOOST DASHTAN

اس ام اس دوستت دارم



اس ام اس
دوست داشتن
sms doost dashtan



نوار قلب خاطرات من پر از خط های صافی ست که
بی نام تو جان ندارند


اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan



سفر به فضا سفینه نمی خواهد
تو بگو دوستت دارم ، فضا با من


اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan



دوستت دارم …
و پنهان کردن آسمان ، پشت میله های قفس ، آسان نیست

  

اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan



حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم
آخ ، تا می بینمت ، یک جور دیگر می شوم


اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan



بگذار کمی تمام زندگیت باشم !
فقط کمی


اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan



بگو دوستت دارم
شهیدم کن
مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب های تو شلیک می شود


اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan



امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه
دیروز هم همینطور بود
فردا هم همین طوره


اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan



بانو
آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا
من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم


اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan



انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم
تنها یک جمله!
هنوزم دوستت دارم


اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan



می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم
یکی بود ، یکی بی خیال
خلاصه اش می شود : دوستت دارم


اس ام اس دوست داشتن
sms doost dashtan

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد