جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید تنهایی SMS JADID TANHAYI

اس ام اس تنهایی



اس ام اس جدید تنهایی
SMS JADID TANHAYI


بـــاد آورده را
بــــاد مــی بــــرد قــبـول
اما تو که با پاهای خودت آمده بودی
چرا


اس ام اس جدید تنهایی
SMS JADID TANHAYI


رفت و دیگر ندارمش
تقصیر خودم بود
ته این همه شعر که برایش نوشتم
نقطه نگذاشتم


اس ام اس جدید تنهایی
SMS JADID TANHAYI


خدا خیــــر بدهد این کفش های بنـــــد دار را
که رفتنت را دقیقــــه ای به تاخیــــر می اندازنـــد

  

اس ام اس جدید تنهایی
SMS JADID TANHAYI


حافظ هم از من کلافه است
بس که آمدنت را فال گرفتم


اس ام اس جدید تنهایی
SMS JADID TANHAYI


او رفت
و این خود شعر بلندی است


اس ام اس جدید تنهایی
SMS JADID TANHAYI


جدایی به روز آدم چیزی نمی آورد
به شب آدم ، اما  !


اس ام اس جدید تنهایی
SMS JADID TANHAYI


گلم خاری شد و با بادها رفت
اثر از ناله و فریادها رفت
خیال وصل می پختیم هیهات
چه آسان می توان از یادها رفت


اس ام اس جدید تنهایی
SMS JADID TANHAYI


در یک لحظه تمام شد
او رفت
دو کلمه ای که معنای زندگی ام را برای همیشه تغییر داد


اس ام اس جدید تنهایی
SMS JADID TANHAYI


جدا که شدیم هر دو به یک احساس رسیدم
تو به فراغت من به فراقت
یک حرف تفاوت که چیز زیادی نیست


اس ام اس جدید تنهایی
SMS JADID TANHAYI


حالا که رفته ای غمگینم
به سراغ حافظ می روم
همین را می گوید :
برود از دل ِ من وز دل ِ من آن نرود


اس ام اس جدید تنهایی
SMS JADID TANHAYI
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد