جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سرکاری نصف شب

اس ام اس سرکاری



سرکاری نصف شب


ببخشید بی موقع مزاحم میشم
خواستم ببینم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی؟


سرکاری نصف شب


سلام یه سوالی داشتم
نه ولش کن فردا میگم که از خواب بیدار نشی


سرکاری نصف شب


سلام
اون یکی دوستت میخواست بیدارت کنه
من نذاشتم به نظرت کار خوبی کردم؟

  

سرکاری نصف شب


از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
 وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی


سرکاری نصف شب


سلام ببخشید این موقع شب مزاحم شدم
 اخه مجبورم به همه گوسفندام سر بزنم


سرکاری نصف شب


ای شیطون
 عینه گربه پریدی رو گوشیا!


سرکاری نصف شب


ممنون از این که
 موجبات خنده و شادی ما را
 حتی در نیمه شب فراهم نمودید


سرکاری نصف شب


سلام
میخواستم بیدارت کنم ولی دلم نیومد!


سرکاری نصف شب


سلام
ببخشید که این موقع مزاحم شدم
یه سوال خیلی مهم پیش اومده
میخواستم بدونم هواپیما بوق داره؟


سرکاری نصف شب


مشترک گرامی
 این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد
 لطفا لبخند بزنید!


سرکاری نصف شب


میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی
 گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟


سرکاری نصف شب
نظرات 1 + ارسال نظر
روز ه سرخ سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد