جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی sms ghamgin & tanhayi & deltangi

اس ام اس تنهایی



اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi



ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﯾﮏ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺗﯿﺮﻩ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺍﺳﺖ
ﺻﺪﺍﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ ،ﻣﺄﻭﺍﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ ،ﺣﺘﯽ ﺳﺎﯾﺒﺎﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻧﯿﺰ ﺩﯾﮕﺮ
ﺟﻮﺍﺑﮕﻮﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎﯾﻢ ﻧﯿﺴﺖ


اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi



وقتی که سرت شلوغه ؛
وقتی که داری خوش میگذرونی ،
اون موقعه اگه به یادش بودی …
دوســــت داشتنت رو نشــــون دادی
وگرنـــه همــــــــــــه توو تنهاییشون
دنبال یه همدم میگردن


اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi



خدایا به تو سپردمش . . !
فقط یه خواهش دارم . . !
یه روزی . . !
یه جایی . . !
بغل یه غریبه . . !
مسته مست . . !
بدجوری یاد من بندازش . . !

  

اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi



نیــازی بـه انتــقام نیـست
فـقط مـنتظر بـمان
آنـها کـه آزارت مـی دهند
سرانـجام بـه خـود آسیـب مـی زنند
و اگـر بـخت مـدد کنـد
خــداوند اجـازه مـی دهد تماشاگرشان باشــی


اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi



معذرت خواهی
همیشه به این معنا نیست که تو اشتباه کردی
و حق با یکی دیگه است
معذرت خواهی
یعنی اون رابطه شاید بیشتر از غرورت برات ارزش داشته


اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi



عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است
 بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتراست
 توی قرآن خوانده ام یعقوب یادم
داده است, دلبرت وقتی کنارت نیست
 کوری بهتراست


اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi



قلبم یک خط درمیان میزند…
زود نیست؟
دست هر پیرزنی را گرفتم، گفته پیرشی مادر
خدااااایانکند درجوانی پیر شده ام؟


اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi



من آن مجنون تنهای غریبم
که ازسهم دودستت بی نصیبم
به دل گفتم که روزی خواهی آمد
ولی دل میداند اورا میفریبم


اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi



خوب است بدانیم که گاهی آنچه می کشیم
درد بی او بودن نیست
تاوان با او بودن است


اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi



سلامتی کسی که اونقدربیادشیم
که اگه به یادخدابودیم نصف بهشت مال مابود


اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi



بعضی وقتا
حسرت وجود یه آدمی مثل خودمو
تو زندگیم میخورم واقعا خوش بحالتون


اس ام اس غمگین و تنهایی و دلتنگی
sms ghamgin & tanhayi & deltangi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد