جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا ویژه عید فطر

اس ام اس عید فطر



اس ام اس زیبا ویژه عید فطر


مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو
 یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو
 آیا چیزی قابل درو در این رمضان کاشته ایم


اس ام اس زیبا ویژه عید فطر


من کنون روز جاوید گرفتم ز جهان
 گر شما در هوس عید بقایید همه


اس ام اس زیبا ویژه عید فطر


بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد
 هلال ماه به دور قدح اشارت کرد

  

اس ام اس زیبا ویژه عید فطر


ثواب روزه و حج قبول ، آن کسی برد
 که خاک میکده عشق را زیارت کرد


اس ام اس زیبا ویژه عید فطر


شهر صیام رفت و توبه نمودم ولی چه باک
 با رؤیت هلال روی تو افطار می کنم


اس ام اس زیبا ویژه عید فطر


چه زود رفت این رمضان عمر ما
 پس
 بر لب جوی نشین و گذر عمر بین


اس ام اس زیبا ویژه عید فطر


عید فطر مبارک
 الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم


اس ام اس زیبا ویژه عید فطر


حلول ماه شوال
 و عید سعید فطر مبارک باد!


اس ام اس زیبا ویژه عید فطر


این عید فرخنده را
 به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام
تبریک و تهنیت عرض می نمایم


اس ام اس زیبا ویژه عید فطر


به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز
 عید فطر به تعویق افتاده و ماه رمضان تا یک ماه دیگر تمدید گردید!


اس ام اس زیبا ویژه عید فطر
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد