جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ویژه ماه رمضان

اس ام اس مذهبی




اس ام اس ویژه ماه رمضان


روزه هنگام سوال است و دعا
 پر زدن با بال همت تا خدا

شهر یکرنگی و بی آلایشی
 ماه تقصیر و گنه فرسایشی


اس ام اس ویژه ماه رمضان


رمضان آمد و روان بگذشت
 بود ماهی به یک زمان بگذشت

شب قدری به عارفان بنمود
 این معانی از آن بیان بگذشت


اس ام اس ویژه ماه رمضان


مارا به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک

  

اس ام اس ویژه ماه رمضان


مغرب آفتاب عمر علی 
  مشرق ماهتاب قرآن است

در چنین مه که انس و جان یارب
  بر سر سفره تو مهمـان است


اس ام اس ویژه ماه رمضان


قُل قُل گرم سماور در اتاق
 می‌برد من را به عصر کوزه‌ها

می‌برد تا لحظه‌ی افطارها
 می‌برد من را به ماه روزه‌ها


اس ام اس ویژه ماه رمضان


بـاز هـوای سحرم آرزوست
 خلوت و مـژگان تـرم آرزوست

شکوه ی غربت نبرم این زمـان
 دست تو و روی تو ام آرزوست


اس ام اس ویژه ماه رمضان


امام صادق علیه السلام فرمود
خداوند روزه را واجب کرده تا بدین وسیله دارا و ندار (غنى و فقیر) مساوى گردند


اس ام اس ویژه ماه رمضان


رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود
براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است


اس ام اس ویژه ماه رمضان


گنجینه ی نورانی قرآن رمضان است
آرامش دلهای پریشان رمضان است

مجموعه ی گلهاست شب وروز عزیزش
یعنی به حقیقت که گلستان رمضان است


اس ام اس ویژه ماه رمضان


ماه رمضان شد می و میخانه بر افتاد
عشق و طرب و باده به وقت سحر افتاد

افطار به می ، کرد برم پیر خرابات
گفتم که تو را روزه به برگ و ثمر افتاد

با باده وضو گیر که در مذهب رندان
در حضرت حق این عملت بارور افتاد



اس ام اس ویژه ماه رمضان


حلول ماه مبارک رمضان
 بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه
نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم


اس ام اس ویژه ماه رمضان
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد