جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی و احساس تنهایی sms ehsasi va ehsas tanhayi


قصه عشق



اس ام اس احساسی و احساس تنهایی
sms ehsasi va ehsas tanhayi


دلتنگی همون مکـثـــــیـه که
رو اسمش میکنی، وقتی شماره های گوشیت رو میای پایین !


اس ام اس احساسی و احساس تنهایی
sms ehsasi va ehsas tanhayi

به دعا نویس گفتم
جوری بنویس که
حتما بیاید
او پرسید چه کسی

گـفـتـم مـــرگ


اس ام اس احساسی و احساس تنهایی
sms ehsasi va ehsas tanhayi



سوختم مثل سیگاری روشن
میان لب های مردی که سیگاری نیست

  

اس ام اس احساسی و احساس تنهایی
sms ehsasi va ehsas tanhayi


آدم بی گناه تا پای چوبه دار میره
اما آدم گناهکار تا اونجا هم نمیره


اس ام اس احساسی و احساس تنهایی
sms ehsasi va ehsas tanhayi


توی ایـن چـنـد سالِ عمـرم
یه چـیز ُ خـ ـوب فهمیـدم ؛
گـُذر ِ زَمـان هیچ چیز ُ حـَل نمیکنه . . .
ماست مالـ ـی میکُـنه !


اس ام اس احساسی و احساس تنهایی
sms ehsasi va ehsas tanhayi


از طعنه زدن های ادم ها غمگین نشو...
سالهاست که به هوای ابری میگویند...
خراب!


اس ام اس احساسی و احساس تنهایی
sms ehsasi va ehsas tanhayi


کـــســـی که ســلــول انــفـــرادی را ســاخــت
مـــی دانــســـت
ســـخــت تــــریــن کـــار انـــســـان
تحـــمـــل خــویــشتــن است . . .


اس ام اس احساسی و احساس تنهایی
sms ehsasi va ehsas tanhayi


باد با چراغ خاموش کاری ندارد
اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .


اس ام اس احساسی و احساس تنهایی
sms ehsasi va ehsas tanhayi


دلم
عجیب....
یک غیر منتظره خوب میخواهد .....!


اس ام اس احساسی و احساس تنهایی
sms ehsasi va ehsas tanhayi


من...
من برای متنفر بودن از کسانیکه
از من متنفرند وقتی ندارم
زیرا من گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که
مرا دوست دارند...


اس ام اس احساسی و احساس تنهایی
sms ehsasi va ehsas tanhayi
نظرات 1 + ارسال نظر
تاعلغ پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد