جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا sms erfani va asheghane ziba


اس ام اس فلسفی




اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا
sms erfani va asheghane ziba



خدا تلفن ندارد، اما من با او صحبت میکنم
فیسبوک ندارد، اما من دوست او هستم
توییتر ندارد، اما من او را دنبال میکنم


اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا
sms erfani va asheghane ziba



دلت که گرفت، دیگر منت زمین را نکش
راه آسمان باز است، پر بکش
او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را میخواند ؟
اگر هیچکس نیست، خدا که هست…


اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا
sms erfani va asheghane ziba



خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیس….
لحن بعضیااا زمستونیه…!!

  

اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا
sms erfani va asheghane ziba



دوست داشتن یعنی
وقتی میــــدونه…
رو چیزی حساسی…
یا از کاری بدت میـــاد…
حواسش هست که ناراحتت نکنه…
دوست داشتن یعنی همین…


اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا
sms erfani va asheghane ziba



دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا
sms erfani va asheghane ziba



وقـتی تــــــو بـا مـنی …
تـرافیـــک میتــونه زیبــاترین مکــــــث عالـم باشــه


اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا
sms erfani va asheghane ziba



خیلی دردناکه
اینکه مرتب باید خودت رو به دیگری یادآوری کنی

تا فراموش نشی ... " خیلی دردناااااکه !!! "
فقط برای یک بار !
مرا در افسون مبهم یک دروغ …

شناور کن !
سر به گوش من بگذار ..!
و آرام بگو : دوستت دارم….


اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا
sms erfani va asheghane ziba



مدتهاست نه با آمدن کسی دلخوشم
نه از رفتن کسی دلگیر.....
بی کسی هم عالمی دارد


اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا
sms erfani va asheghane ziba



بعضیا.. فکرمیکنند...باخیلیام...!
خیلیام...فکر میکنند...بابعضیام!

اما....

قشنگیش اینه که میدونم...
من..خودمموتنهاییام


اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا
sms erfani va asheghane ziba



مهم نیست...که دیگرباشی یانه...
مهم نیست...که دیگردوستم داشته باشی یانه...

مهم نیست...که دیگرمرابه خاطربیاوری یانه.........
مهم نیست...که دیگرتورابادیگری ببینم یانه..........
مهم این است...که زمانی که تنها میشوی.........

زمانی که دلت گرفت....
چگونه وباچه روییرسر به اسمان میکنی...ومیگویی
خدایا..من که گناهی نکردم..پس چه شد؟؟؟؟


اس ام اس عرفانی و عاشقانه زیبا
sms erfani va asheghane ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد