جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و جدید و احساسی sms ziba va jadid va ehsasi


اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و جدید و احساسی
sms ziba va jadid va ehsasi



هرکس جای من بود ، می بُرید
اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه . . .


اس ام اس زیبا و جدید و احساسی
sms ziba va jadid va ehsasi



گاهی چقدر دلم هوس شیطنت میکند…
از همان شیطنت هایی که حرف تو پشت بند آن باشد که بگویی:
مگه دستم بهت نرسه…


اس ام اس زیبا و جدید و احساسی
sms ziba va jadid va ehsasi



نـزدیک هـم کـه باشـی
شـانه به شـانه...
دسـت در دسـت...
چشـم در چشـم...
بـاز حسـرت بـه قلبـم چنـگ خـواهد زد...!
تــو سهـم مـن نیسـتی...

  

اس ام اس زیبا و جدید و احساسی
sms ziba va jadid va ehsasi



میدونی؟
آدم داغون میشه وقتی
اونیکه با یه لبخندش باعث میشه دنیات بهشت بشه

یه اخمش کافیه زندگیتو بریزی به پاش تا خوشحالش کنی..
یه روز چشاتو واکنی ببینی نیستش و
تو موندیو یه برزخ جهنمی و یه دنیای بی رنگ و رو


اس ام اس زیبا و جدید و احساسی
sms ziba va jadid va ehsasi



دلتنگم نه دلتنگ تو
دلتنگ اینکه یه روزی هوامو داشتی
دلتنگ اینکه هر لحظه به یادم بودی

دلتنگ هر دقیقه شنیدن صدات
دلتنگ تا صبح بیدار موندنت فقط به خاطر اینکه دل من گرفته
دلتنگ اینکه اسممو سوالی صدا کنی

دیدی ؟ من که دلتنگ تو نیستم


اس ام اس زیبا و جدید و احساسی
sms ziba va jadid va ehsasi



ﺭﺍﺳﺖ ﮔﻔﺘﻪﺍﻧﺪ !
ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﯼ ﻣﺎﻧﺪﻧﯽﺗﺮﻧﺪ !
ﮔﻮﯾﯽ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﻟﻄﻒ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺭﺍ ﮐﻢ ﻣﯽﮐﻨﺪ


اس ام اس زیبا و جدید و احساسی
sms ziba va jadid va ehsasi



مخاطب خاصی ندارد نوشته هایم
اما تا دلت بخواهد همدرد دارد
داغِ تمامِ نوشته هایم …


اس ام اس زیبا و جدید و احساسی
sms ziba va jadid va ehsasi



بهشت همین جاست ، لازم نیست راه خود را دور کنی
بهشت یعنی کمک کردن به دیگران
پس قدمی در جهت شادی دیگران برداریم
حتی با یک لبخند
یک سلام گرم
یک تماس
یک پیام
یک دلداری
یک دعا


اس ام اس زیبا و جدید و احساسی
sms ziba va jadid va ehsasi



تو کور بودی من کر ولال
من برایت دست تکان دادم
تو مرا صدا زدی...
برای همین بود که ما هرگز بهم نرسیدیم!


اس ام اس زیبا و جدید و احساسی
sms ziba va jadid va ehsasi



دیدن عکست تمام سهم من است
از “تو ”
آن را هم جیره بندی کرده ام
تا مبادا
توقعش زیاد شود!!
دل است دیگر . . .
ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!


اس ام اس زیبا و جدید و احساسی
sms ziba va jadid va ehsasi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد