جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و مفهومی sms asheghane va mafhoomi


اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه و مفهومی
sms asheghane va mafhoomi



صفر را بستند
تا ما به بیرون زنگ نزنیم

از شما چه پنهان
ما از درون زنگ زدیم !


اس ام اس عاشقانه و مفهومی
sms asheghane va mafhoomi



همین که هستی . . . همین که در سرای دلم راه میروی . . .
همین که گاهی پناه واژه هایم میشوی . . .
کافیست برای یک عمر آرامش . . .


اس ام اس عاشقانه و مفهومی
sms asheghane va mafhoomi



ﻫﻤﻪ ﺟـــﺎ ﻫﺴﺘﯽ . .
 ﺩﺭ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﺩﺭ ﺧﯿـــــــــﺎﻟﻢ ...
 ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯾـــــــــﻢ ﺗﻨﻬﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾــــﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﻧﺪﺍﺭَﻣﺖ ﮐﻨــــــﺎﺭَﻡ ﺍﺳﺖ.....

  

اس ام اس عاشقانه و مفهومی
sms asheghane va mafhoomi



دلم سفر میخواهد نه برای رسیدن....
فقط برای رفتن.....


اس ام اس عاشقانه و مفهومی
sms asheghane va mafhoomi



تو آیا عاشقی کردی بفهمی عشق یعنی چه؟
تو آیا با شقایق بوده‌ای گاهی؟
نشستی پای اشکِ شمعِ گریان تا سحر یک شب؟


اس ام اس عاشقانه و مفهومی
sms asheghane va mafhoomi



متنفرم از خودم …
که همیشه نگران کسی میشوم
که اگر بمیرم هم …
به چهلمم نخواهد رسید…


اس ام اس عاشقانه و مفهومی
sms asheghane va mafhoomi



یـــه جـــوری دل بـــده
انـــگــآر حــکـمـهــ . . !


اس ام اس عاشقانه و مفهومی
sms asheghane va mafhoomi



آشوب…
همان حس غریبیست ,
که وقتی به لبهای ” تو ” لبخند نباشد،
دارم…


اس ام اس عاشقانه و مفهومی
sms asheghane va mafhoomi



به تـــ ــــو بدهکارم…
دست کم یک جان برای هر لبخندت … !


اس ام اس عاشقانه و مفهومی
sms asheghane va mafhoomi



دلم در صفر مطلق ذوب میشود
وقتی به
“کفش هایت” کنار “کفش هایش” فکر میکنم…


اس ام اس عاشقانه و مفهومی
sms asheghane va mafhoomi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد