جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و قشنگ sms ziba va ghashang


اس ام اس زیبا



اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang


"منی" که کنارش
تو نباشی
"تومنی" نمی ارزد....!


اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang


"عشــــــق"

قشنگ ترین اتفاق دنـــــیاست
آرزو دارم این احـــــساس قشنگ رو
در کنار شخصی که آرزوش رو داری تجربه کنی


اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang


صندلیت را کنار صندلیم بگذار !
همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها

  

اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang


کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد
اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟


اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang


من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :
یکی بود

هنوزم هست
خدایا همیشه باشد …


اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang


امشب تمام گذشته ام را ورق زدم . . . !
پر از لحظه های سیاه . . .
لحظه های داغ و پر التهاب بی قراری . . .
دلتنگی . . .
افسردگی . . .
خاموشی . . .
اشک . . .
سکوت . . .
سوختن . . .
چیزی نیافتم . . .
نفرین به بودن وقتی با درد و اجبار همراه است


اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang


دلتنــــــگی سهمــ ماستــ
از خاطراتـــی که یک روز خاطـــره نبودند ....
زندگــــــی بودنـــد....


اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang


ارش نیستم ...که ....
کمان به دست بگیرم.......
اما...لحظه های باتوبودن راخوب شکار میکنم
ازبین خاطراتم...


اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang


ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﯽ …
ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺖ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻧﺒﻮﺩﻡ ؟
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ : ﺁﺩﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺑﮕﺬﺭﻩ !


اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang


الانه که اس بده
الانه که

.
.
.
.
و همین
روال ادامه پیدا میکنه تا زمانیکه باورت میشه واقعا رفته


اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد