جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید عاشقانه 93 sms jadid asheghaneh 93


اس ام اس جدید



اس ام اس جدید عاشقانه 93
sms jadid asheghaneh 93



گاهی یک نفر
با نفس هایش
با نگاهش
با کلامش
با وجودش
با بودنش....
بهشتی میسازداز این دنیا برایت
که دیگر بدون او
بهشت واقعی را هم نمیخواهی


اس ام اس جدید عاشقانه 93
sms jadid asheghaneh 93



مهم نیست اکنون زندگیم چگونه میگذرد...
عاشق آن خاطراتى هستم
ک تصادفى از ذهنم عبور میکند و باعث لبخندم میشود....


اس ام اس جدید عاشقانه 93
sms jadid asheghaneh 93



چـــﮧ بــــمانـــے ، چــــﮧ نــَـمــــــانــے
منی دگـــــر وجــود نـــَــدارد. . .
یا در تـــو حل می شــوم
یا بــے تــو گــــــُم ..

  

اس ام اس جدید عاشقانه 93
sms jadid asheghaneh 93



وقتی صدای حادثه خوابید..
بر سنگ گور من بنویسید:
یک جنگجو بود که نجنگید اما …،
شکست خورد


اس ام اس جدید عاشقانه 93
sms jadid asheghaneh 93



خدا همه ی چیز هایی رو که می خواهیم ، می دهد . . .
صبر می خواهد
و حافظه ای قوی . . .
یادت نرود خواسته هایت را . . .


اس ام اس جدید عاشقانه 93
sms jadid asheghaneh 93



بسلامتی همه ی آدمایی که زیر بارون بدبختی هاشون حسابی خیس شدن
و زل زدن به آسمون زندگیشون که شاید خدا ی چتری بالا سرشون نگه داره...


اس ام اس جدید عاشقانه 93
sms jadid asheghaneh 93



ای کاش گفتــ ـه بودی عاشق دیگــ ـری شده ای
من خودم عاشــ ـق بودم
درکت می کــ ـردم


اس ام اس جدید عاشقانه 93
sms jadid asheghaneh 93



از زندگـــــی کسی حذف شدم ؛
کــــه برای داشتنش
خیلی ها را
از زندگــــــی ام حذف کرده بودمــــــــ


اس ام اس جدید عاشقانه 93
sms jadid asheghaneh 93



بگذاربسوزیم...؟
ما که دادمان
به آسمان نرسید! شاید...دودمان برسد...‎‎¿‎‎¿


اس ام اس جدید عاشقانه 93
sms jadid asheghaneh 93



ﺁﻏــﻮ ش ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ تــو ﺟـــــــﺎ ﺩﺍﺭﺩ ...
ﺍﮔﺮ ﺧـــــــﻮﺏ ﮔـــــــﻮﺵ ﮐﻨﯽ
ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨـــــــﻮﯼ
تــو ﺭﺍ ﻓﺮﯾـــــــﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ...
ﻣﺨـــــــﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣـــــــﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﻫﻢ تــوﯾﯽ


اس ام اس جدید عاشقانه 93
sms jadid asheghaneh 93

نظرات 1 + ارسال نظر
دانیار یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد