جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا sms ehsasi va asheghane ziba


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



آلزایمر !
میتواند بهترین بیماری جهان باشد ، تا هر ثانیه یادم نیفتد :
سهم من نیستی . . .


اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



تکرار همه چیز ،
تو دنیا
خسته کننده است ،
اما تو مثل نفسی ،
تکرارت تضمین زندگی منه


اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



اونی کـه بخـواد بـبیـــندت . . .
اونی که بخـواد باهات باشه . . .
دنـبــال زمــان خـالی نـمـیـگـرده !
زمـانـشـو بـرات خـالی مـیـکـنـه !
اگه واقـــــعا دوســـتت داشته باشه ...
آدم ها رو از روی اولویت بندی هاشون بشناسید ...

  

اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



تو مقصری، اگر من دیگر ” منِ سابق ” نیستم پـس
من را به “مـن” نبودن محکوم نکن !
من

همـانم که درگیـر عشقش بودی
یـادت نمی آید؟
من همانـم
حتی اگر این روزها بویِ بی تفاوتی بدهم …


اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



دنیای دستها ، از هر دنیایی بی وفاتر است !!!
امروز دستهایت رامیگیرند ، غرق عادت که شدی...
همان دستها را برایت تکان میدهند !!!
متــاسـفـم...


اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



میدانی رفیق . .
بعضی زخم ها هست که هر روز صبح باید روشونو باز کنی . . .
نمک بپاشی . . .
تا یادت نره دیگه سراغ بعضی ادمها نری


اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



خوشا خود سوزی عاشق .مرا اتش زدی ای عشق
خوشا عشق و خوشا خون جگر خوردن
خوشا مردن . خوشا از عاشقی مردن


اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



اولا فکر میکردم من تنها کلید خوشبختی هستم
که به در قلب تو خوردم !
اما الان که نگاه میکنم میبینم قلب تو به هر کلیدی میخوره


اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



حالم به هم می خورد از کلمه های “عزیزم” و “عشقم” ؛
من را همان “ببین” صدا کن…


اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



وقتی کسی یکی را واقعا دوست دارد...
حتی نمی تواند،
فکر دوست داشتن دیگری را بکند ..


اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba

نظرات 2 + ارسال نظر
Dorsa یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 ب.ظ

خودم سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد