جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا sms asheghane jadid va ziba


اس ام اس دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



خوشبختی همین در کنار هم بودن هاست
همین دوست داشتن هاست
در آغوش گرفتن هاست
خوشبختی همین لحظه های ماست،
همین ثانیه هاییست که در شتاب زندگی گمشان کرده ایم!


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



تمام آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست ده‌ها کتاب می‌شود اما تمام چیزی که در دلم هست
فقط دو کلمه است “دوستت دارم”


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



دقایقی در زندگی هستند
که دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود

که میخواهی اورا از رؤیاهایت بیرون بکشی
و در دنیای واقعی بغلش کنی

  

اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



گاهی صعودی
گاهی نزولی
گاهی هم از روی عادت

اما هرچه هست
همیشه هست
دوست داشتنم برای تو


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



سالهاست من به هیچ دردی نمیخورم...
این درد ها هستند که، از چپ و راست یکی یکی به من میخورند..


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



غریب است دوست داشتن.
و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن…


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



دلم یک عاشقانه ساده میخواهد
یک دوستت دارم کوتاه که معنیش به بلندای تمام زندگی من است


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



تو آشیانه می کنی در آغوش مردانه ام
و من غرق میشوم در احساس پاک زنانه ات
و اینگونه طلوع می کند خورشید طلایی هر صبح بر دیدگانم.


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



عزیزم . . .
به { مارک } لباست نناز . . .
به { مارک } نیس که . . .
به ذات آدمه . . .
وگرنه { گاو } لباسش صد در صد چرم خالصه !


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



این قلب طوفانی
دراین روزگارسخت
بااین سرنوشت نامراد
دلش آرامش می خواهد
آرامشی رویایی
آرامشی شبیه تو
وقتی که سرم را به سینه ات می فشاری
موهایم را نوازش میکنی
وباهربوسه
دوستت دارم را برایم زمزمه میکنی


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ب.ظ

سمیرا شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.samiraa.ss22@gmail.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد