جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و جدید sms ziba va jadid


اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻣﻘﯿﺎﺱ ﻣﻄﻤﺌﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﮔﺎﻫﯽ ﮐﻮﺩﮎ ﭘﻔﮏ ﺭﺍﺑﻪ ﭘﺪﺭ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ !


اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


آنان که کهن شدند و آنان که نوند
هریک به مراد خویش لختی بدوند
این کهنه جهان به کس نماند جاوید
رفتند و رویم و دیگر آیند و روند


اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


در بعضی افراد

جذابیت
رابطه ی مستقیم دارد با عصبانیت !!
عصبانی کـه میشوی دلم برایت ضعف میرود

و تن صدایت
که خشن میشود
افت فشار من محسوس تـر

  

اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


عشق کوتاه است
و فراموشی چـــــــــــــــــــقدر طـــــــــــــــــــولانی ؟


اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


تو رفتى
اما همه چیز را در آغوش من جا گذاشتى


اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


نگاه تو تلخ
اشک های من شور
یادت شیرین
زندگی بامزه ای دارم


اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


یادش بخیر یه زمانیم همه دخترا عاشق مهدی سلوکی بودن . . . !
اون موقع اینقدر امکانات نبود . . .
ساواش و مهند و ایزل و چنار این چیزا نبود که !
گزینه ها محدود بودند !


اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


یارو از تو کلاهش ۱ دقیقه ای خرگوش در میاره
من ۲ ساله نمیتونم یه الاغ رو از تو دلم بیرون بیارم


اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


واستا دنیا من میخوام پیاده شم !
- همینجا ؟
+ بله لطفا ! چند میشه ؟
- کجا سوار شدی ؟
+ دهه شصت بود !
- برو داداش… صلوات بفرست . . .


اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


حوالی رویاهایم که قدم می زنم !
میبینم خیابان را با بوی باران دوست دارم .
خودم را با بوی تو ...!


اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid
نظرات 1 + ارسال نظر
hanieh babaei چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:29 ق.ظ http://google

nice

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد