جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات خنده دار جدید jomalat khande dar jadid


اس ام اس خنده دار



جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



نسلی هستیم ، که تو اینترنت عاشق شدیم، تو اینترنت دوست شدیم
 تو اینترنتم بهمون خیانت شده! فقط اینترنت توالت نداره من ناراحتم


جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



جواب منطقی اکثر پدرهای ایرانی در مقابل اجازه گرفتن فرزندانشان برای انجام کاری :
۱) اگر قبلا کسی آن کار را انجام نداده باشد : آخه کی تاحالا همچین گ..ی خورده که تو میخوای بخوری؟!!!
۲) اگر قبلا کسی آن کار را انجام داده باشد : حالا هرکی هر گ..ی خورد تو هم باید بخوری؟!! :|


جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺭﻭﺯﯼ 10 ﺗﺎ ﻣﯿﺴﮑﺎﻝ ﺩﺍﺭﻩ
8 ﺗﺎﺵ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺯﺩﻩ ﮐﻪ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﮐﻨﻪ
2ﺗﺎﺵ ﻫﻢ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺯﺩﻩ ﺍﻭﻧﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺭﻭ
ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ
ﺗﺎﺯﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﯾﻪ ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ :|

  

جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺳﺮﻛﻼﺱ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺑﻬﻢ اﺱ اﻡ اﺱ ﺩاﺩ:.
.
.
.
.
700 ﻫﺰاﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﺗﺮﻣﻲ ﺑﺎﺑﺎﻱ ﺑﺪﺑﺨﺘﺖ ﺩاﺭﻩ ﻭاﺳﻪ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﺖ ﭘﻮﻝ ﻣﻴﺪﻩ
اﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﺳﺮ ﻛﻼﺱ ﮔﻮﺷﻴﺘﻮ ﭼﻚ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺑﺒﻴﻨﻲ ﻛﻲ اﺱ اﻡ اﺱ ﺩاﺩﻩ اﻻﻍ



جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



تا حـالا به بچـه ی 2 , 3 سـاله آدامـس اُکالیـپـتوس اوربـیت دادیـن؟؟
.
.
.
بعد از بیست ثانیه،همه شکلک های یاهو رو می تونین تو صورتش ببینین!!!


جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



یکی از افتخارات زبان فارسی اینه که "گ...ه بخور" و "گ...ه نخور" هردو یه معنی رو میرسونه.


جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



یارو زنگ میزنه رادیو: الو سلام رادیو پیام؟؟!!
خانمه : بله بفرماید.
میگه : من یه کیف پیدا کردم توش 50میلیون پوله.
خانمه : افرین بە شما، میخواهید از این طریق پیام بگذارید که صاحبش پیدا بشه ؟؟
جواب میده : نه میخام یه آهنگ غمگین واسه صاحبش درخواست کنم!


جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



یکی از افتخارات من تو زندگیم اینه که،وقتی سرکلاس میخندم ،
۱۰ نفر دیگه با خنده ی من، از خنده متلاشی میشن


جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



دخترخالم ۵ سالشه اومده گوشیشو گذاشته رو تاقچه برگشته میگه:
مامان یه وقت مسیجامو نخونیا
اونوخت من تا ۱۰ سالگی فک میکردم گوزن ها شوهر آهوها هستن :|


جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid





جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid





جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد