جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تنهایی و دلتنگی tanhayi

اس ام اس تنهایی



تنهایی و دلتنگی
tanhayi



پای یه علف هرز هر چقدر هم که آب و کود بریزی واست میوه نمیاره...
پس ببین برای کی و چی وقت میذاری!....


تنهایی و دلتنگی
tanhayi



ازم جدا شد....
وقتی دیدمش خوشبختی شو به رخم میکشید
نمیدونست ممکنه خوشبختیش نتیجه مستجاب شدن دعاهای هر شب من باشه.


تنهایی و دلتنگی
tanhayi



هیچوقت دل اونایی که گریه شون بی صداست رو نشکنید
 چون این آدما هیچکس رو ندارن که اشکاشونو پاک کنه

  

تنهایی و دلتنگی
tanhayi



√زیبا ترین لباسی که میتونه زن را بپوشونه..
بازو های مردیست که دوستش داره....√


تنهایی و دلتنگی
tanhayi



با این جمله موافقین؟
ﻫﺮﮐﯽ ﭘﺎﮐﺘﺮﻩ… ﺗﻨﻬﺎﺗﺮﻩ…


تنهایی و دلتنگی
tanhayi



بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم
سنگ قبر احساس ندارد


تنهایی و دلتنگی
tanhayi



دنیا, تنهایی های زیادی داره....
اما... تنهایی من دنیایی داره!!!


تنهایی و دلتنگی
tanhayi



دلم برا تو که نه .....
ولی برا کسی که فکر می کردم تو بودی تنگ شده .....


تنهایی و دلتنگی
tanhayi



گذاشتــم به دارم بکشنــد!
بــی گنــاه بـــودم اما….
حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…!


تنهایی و دلتنگی
tanhayi



خسته ام…
نه اینکه کوه کنده باشم...
نه... دل کنده ام…


تنهایی و دلتنگی
tanhayi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد