جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و دلتنگی sms tanhayi

اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



مگر خودت نگفتی خداحافظ؟
پس چرا وقتی گفتم"به سلامت" نگاهت تلخ شد؟
برو به سلامت

دیگر هم سراغم را نگیر!
خسته تر از آنم که بر سر راهت بنشینم
و دلیل رفتنت را جویاشوم...


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



کــــــــــاش
روزهــــــــــــای دلتنگی ِ مـــــــــن
مثل ِ “دوست داشتن های” تو کوتاه می شد
کــــــــــاش…


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



کاش دهخدا می‌دانست
دلتنگی …
اشک ….
فاصله ….
بی وفایی….
تعریفش فقط دو حرف است “تـــو

  

اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



حــــواست بـہ دلتــ باشد . . .

آن را هـــر جایــــے نگــذار!
ایــن روزهــــــا دل را میــدزدند . . .
بــعد ڪہ بہ دردشـــان نـخــورد

جـای صـــندوق پـستـــ آنــــرا در سطل آشـــــغال مے اندازند !
و تــو خوبــ مـیـــــدانے دلے که اَلمثنے شد!
دیــگر دِلــــ نمـیشود..


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



خــاطــرات نــه ســر دارنــد و نــه تــه ...
بــی هــوا مــی آیــنــد تــا خــفــه ات کــنــنــد . . .

مــیــرســنــد گــاهــی وســط یــک فــکــر . . . !
گــاهــی وســط یــک خــیــابــان . . .
ســردت مـــیـــکــنــنــد . . . داغــت مـــیـــکــنــنــد . . .

رگ خــوابــتـــ را بــلــدنــد . . . زمــیــنــت مــیـــزنــنــد . . .
خــاطــرات تــمــام نـــمــیـــشـــونـــد . . .
تـــمـــامــت مـــیـــکــنــنــد


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



گاهی فکر میکردم او یارم است
شاید او همدم و همرازم است

هرچه که می گفت اطاعت میکردمش
خواسته هایش را اجا بـــت میکردمش

جهان من دو چشـــــمان مستش گشته بود
جهان هم اسیر چشمان مستش گشته بود

دل به او دادم و دیگر نرود سوی کسی
دیگر هرگز دیدگانم نبیند جز او کـــسی

عشق همه ی جان و وجودم گشته بود
لیلیم جوهره ی عمر و امیدم گشته بود

قیل و قال دنیا برایم خاموش گشته بود
نور زر و نقره برایم خاموش گشته بود


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



امروز عکس تنهاییم را قاب گرفتم
عکسی در ابعاد
سه در بی نهایت…!


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



دوستت دارم اما نه به اندازه ی بارون چون یه روز بند میاد
دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف چون یه روز آب می شه

دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل چون یه روز پژمرده می شه
دوستت دارم به اندازه ی یه دنیا چون هیچ وقت تموم نمی شه


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



هر وقت خواستی بدونی چند تا دوستت دارم
انگشت بذار رو نبضت
اون موقع می بینی دوست داشتنم تمومی نداره


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi



وقتی که به تو نگاه میکنم
نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم

آخه فقط خدا میتونسته
موجودی رو به زیبایی و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه.


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
sms tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد