جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سلامتی دختری که salamati dokhtari ke






سلامتی دختری که
salamati dokhtari ke



سلامتی اون دختری که
وقتی فهمید عشقش پول نداره گفت:
♥♥ دوست دارم پیاده راه بریم ♥♥


سلامتی دختری که
salamati dokhtari ke



سلامتی دختری که عاشق پاهای پیاده عشقش بود
چون ماشین نداشت!


سلامتی دختری که
salamati dokhtari ke



سلامتی دختری که با عشقش رفت رستوران دونگه غذا شو داد تا
جیب عشقش خالی نشه!

  

سلامتی دختری که
salamati dokhtari ke



سلامتی دختری که اگه هر جا بدونه عشقش رفت جای خالیشو
کنارش حس کرد!


سلامتی دختری که
salamati dokhtari ke



سلامتی دختری که دنباله ماشین ، ملک پدری و
قیافه عشقش نبود!


سلامتی دختری که
salamati dokhtari ke



سلامتی دختری که در هر شرایطی عشقشو تنها نذاشت!


سلامتی دختری که
salamati dokhtari ke



سلامتی دختری که عشقشو وسیله ندید برای بازی!


سلامتی دختری که
salamati dokhtari ke



سلامتی دختری که رو عشقش حساس بود!


سلامتی دختری که
salamati dokhtari ke



سلامتی دختری که با لبخند عشقش دل گرم می شد!


سلامتی دختری که
salamati dokhtari ke



به سلامتی اون دختری که گفت “درسته ماشین نداره
امادوستم که داره


سلامتی دختری که
salamati dokhtari ke

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد