جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

نوشته های زیبا و غمگین

قصه عشق





نوشته های زیبا و غمگین



بیرون افتادم از زندگی

مثل یه ماهی از آب



نوشته های زیبا و غمگین



دیگه تنهایی خودمو با کسی قسمت نمیکنم

یه بار این کارو کردم اما

تنهاییام چند برابر شد



نوشته های زیبا و غمگین



یه حرف هایی هست که مثل شیشه میمونه

آدم رو زود میشکنه

اما خیلی بد میبره


 

 


نوشته های زیبا و غمگین



میدونی حماقت چیه ؟

یعنی با این همه بدی که تو در حقم کردی

هنوزم عاشقانه دوست دارم



نوشته های زیبا و غمگین



چه اشتباهی کردم

گفتم بدون تو سخت میگذره

حرفمو پس میگیرم

بی تو اصلا نمیگذره



نوشته های زیبا و غمگین



یادشون میمونه که باهاشون چه کار کردی

اما یادشون نمیمونه براشون چه کار کردی



نوشته های زیبا و غمگین



بعضی وقتها دلت انقدر میگره

که مجبوری بغض را با سکوت دفن کنی

این است کار این روزهای تاریک و غمگین من



نوشته های زیبا و غمگین



با نامه هام که چراغ قلبت روشن نشد

امشب همه ی نامه ها رو بسوزون

شاید بتونی تنهایی رو ببینی



نوشته های زیبا و غمگین



صدای پا زیاد میاد اما هیچ کدوم تو نیستی

دلمو خوش کردم به این که شاید پا برهنه بیای



نوشته های زیبا و غمگین



اینا چی میگن ؟؟؟

به من میگن دلتنگش نباش

مثل اینکه به آب بگن خیس نباش



نوشته های زیبا و غمگین


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد