جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

قصه عشق

قصه عشق



قصه عشق

افسانه رو رها کن

دوری و دوستی معنی نداره

فاصله عشق را می بلعد

من نباشم یکی دیگه جامو پر میکنه

به همین سادگی



قصه عشق



شاید برای تو عجیب باشه این همه آرامش!!!!

خودمونی بگم........

به آخر خط که برسی فقط تماشا میکنی



قصه عشق



لباس ساده بپوش و ساده راه برو

اما در برخورد با مردم ساده نباش

آنها سادگی تو را نشانه میگیرند

برای شکستن غرورت


  


قصه عشق



رازهای خود را برای دیگران بازگو نکن

وقتی خودت نتونستی راز نگه داری

چطور انتظار داری یکی دیگه نگهش داره



قصه عشق



اگه کسی تو رو درک نکرد و احساسات تو رو ندید

ناراحت نشو

لبخند بزن

درک کردن احساس کا هر آدمی نیست



قصه عشق



خسته شدم تو مرا خسته کردی

از تو نوشتن مرا خسته کرده

بذار از خودم بنویسم

این منم که دوست دارم بفهم



قصه عشق



اینجا

نمیشه به کسی نزدیک شد

انسانها از دور

دوست داشتنی ترند



قصه عشق



یه چیزی میخوام که بودن باهاش بهم آرامش بده

یه شونه.....

یه دل سرشار از محبت و عشق

یه "تو"



قصه عشق



نمیدونم چی شده هر چی من به تو علاقه مند تر میشم

تو از من دورتر میشی

" برگرد "

قول میدم دیگه دوست نداشته باشم نازنین



قصه عشق



چرا قدر داشته هامون رو نمیدونیم

تا زمانی که داریمشون

" چرا "



قصه عشق



دارم واسه دل خودم مینویسم

واسه دلتنگی

واسه دلی که دلتنگم نیست

واسه خودم مینویسم

بمیرم واسه خودم که اینقدر تنهاست



قصه عشق


نظرات 1 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ

ههههههههههههههههههههی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد